loading...

جان موزیک

آهنگ های شاد

helen بازدید : 34 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

How To Protect Telegram Account (Hacked Account)

Nowadays, with widespread use of Telegram messenger some users complain about their accounts being hacked or that unknown users log into their accounts. In this case the account is no more safe and hackers are able to see chats and have access to their other personal information.

In this article, we review the methods you can secure your Telegram account with them and we will explain the way you can recover your hacked account.

Telegram Account Security

Although accessing to someone’s Telegram account is not easy and Telegram security approaches has made this action difficult, but it is not impossible yet. Specially, when subscribers use similar apps instead of the original version of Telegram and neglect activating options that keep their accounts safe.

Fortunately, recovering Telegram account is possible at any situation. 

But first you need to know how to protect your Telegram account and keep it secure.

  • Raising the security of  your account

There are some options on Telegram which allow you to decrease the risk of being hacked. For example, you can check the number of devices which have been logged into your account. This option on Telegram setting is named Active Sessions. Where you can terminate the devices and prevent others to log into your account. The other way which keeps your account more safe is activating  Two-Step Verification.

  • Activating Two-Step Verification

By activating this option anyone else who proceeds to log into your account must enter two codes. One is a code that has been sent to your number or to your Telegram account and the other one is a code that you have earlier selected how to receive it. This additional security level will make it very difficult for unknown users to access your account.

source : adby.io

helen بازدید : 33 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

پارتیشن اداری شیشه ای متشکل از پانل‌هایی است که از متریال شیشه ساخته شد‌اند. استفاده از پارتیشن‌های ساخته شده از شیشه یکی از بهترین راهکارها برای جداسازی اتاق‌ها و فضاهای دلخواه در ادارات و مراکز تجاری است.

با بالا رفتن هزینه‌های لازم برای ساخت و ساز در سالیان اخیر بسیاری از افراد استفاده از شیشه پارتیشن را برای ساخت اتاق جدید درمکان‌های تجاری انتخاب کرده‌اند. اگر دوست دارید در رابطه با قیمت و خرید پارتیشن اداری شیشه ای  بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

پارتیشن اداری شیشه ای یکی از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین پارتیشن‌هایی است که در بازار یافت می‌شود. از این محصول برای جداسازی فضا و همچنین ساخت اتاق‌های جدید در مکان‌های اداری استفاده می‌کنند. زیبایی ظاهری این پارتیشن باعث شده تا استفاده از آن تاثیر بسیار زیادی در جذابیت دکوراسیون داشته باشد.

گفتنی است که این پارتیشن یک عایق صوتی و حرارتی قوی محسوب می‌شود که نیاز به مراقبت‌های خاص دارد. با استفاده از این محصول می‌توانید اتاق‌هایی آرام و نیمه خصوصی بسازید.

امروزه، پارتیشن‌های شیشه‌ای با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به پارتیشن‌های شفاف، نیمه شفاف، سه‌بعدی، امنیتی، قابل حرکت و طراحی شده با فناوری روز دنیا اشاره کرد. همچنین، با توجه به نیازهای مختلف محیط‌های اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ای در ابعاد و اندازه‌های مختلفی توسط مجموعه ساوین دکور تولید می‌شوند.

helen بازدید : 32 سه شنبه 10 بهمن 1402 نظرات (0)

سوالات شما درباره گن لاغری

آیا گن لاغری به کاهش وزن کمک می‌کند؟

گن‌های لاغری به شما در کاهش وزن کمک نمی‌کند، اما به محض پوشیدن اندازه شما را تا ۳ سایز کاهش می‌دهد. از لحاظ ظاهری و زیبایی اندام گن فاجات بی نظیر است، اما وزن شما ثابت می‌ماند. اگر بدنبال کاهش وزن هستید می‌توانید آن را به عنوان مکمل تمرین و برنامه غذایی خود استفاده کنید.

اگر چیزی که بدنبال آنید کاهش وزن در حین ورزش است، پیشنهاد ما استفاده از گن لاغری فاجات کلمبیا است که با رنگ دوست داشتنی و قزن‌های قابل تنظیم باعث می‌شود که شکم شما تخت به نظر برسد و در حین ورزش از ناحیه کمر پشتیبانی می‌کند.

آیا گن فاجات کلمبیا تنها برای خانم‌ها است؟

کاملا نادرست است. برند فاجات محصولات متنوعی برای آقایان نیز طراحی کرده است. آقایان دوست دارند بعد از جراحی پلاستیک یا در هر شرایطی اندام زیبایی داشته باشند و گن لاغری مردانه فاجات برای آن‌ها واقعا مفید است.

آیا تنها زنان با سایز بزرگ کاندیدای خوبی برای گن لاغری هستند؟

نه و اصلا! گن‌های لاغری کلمبیایی برای هر زنی که می‌خواهد اندامی زیبا و خوش فرمی داشته باشد، ایده آل است. گن‌های فوق العاده‌ای که برای استفاده زیر لباس مجلسی بهترین هستند، زیرا می‌توانند ران‌های شما را باریک و شکم شما را صاف کرده و یک حالت طبیعی به باسن شما بدهند.

اگر از پوشش پلاستیکی زیر گن خود استفاده کنم، در هنگام تعریق سریعتر کاهش سایز خواهم داشت؟

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، رژیم غذایی و تمرینات ورزشی خود را با گن لاغری مناسب ترکیب کنید. استفاده از پوشش پلاستیکی و محصولاتی که نتایج مورد انتظار شما را برآورده نمی‌کند و می‌تواند عواقبی برای پوست شما داشته باشد، ضروری نیست.

آیا استفاده از گن لاغری به ارگان‌های بدن فشار وارد می‌کند؟

اصلا! اما قبل از خرید یک گن لاغری کلمبیایی، بسیار مهم است که بدانید اندازه ایده آل شما چقدر است که به اندام‌های داخلی شما اجازه می‌دهد بدون تأثیر بر وضعیت سلامتی شما در وضعیت طبیعی خود بمانند.

منبع : بهترین گن لاغری ساعت شنی

helen بازدید : 37 سه شنبه 10 بهمن 1402 نظرات (0)

 چه زوج هایی برای همدیگر مناسب هستند؟

انتخاب یک زوج مناسب نیاز به شناخت مزاج در انتخاب همسر دارد. چرا که تاثیر آن در زندگی برابر است با تداوم و پایداری ازدواج .

شکل ایده‌آل (آرمانی) ازدواج، این است که دو نفر با مزاج متعادل یا نزدیک به تعادل، با هم ازدواج کنند و اگر این عملاً امکان‌پذیر نیست، دست کم، دو نفر که مزاجشان اندکی با هم متفاوت است (نه خیلی متفاوت) با هم ازدواج کنند تا بتوانند یکدیگر را تکمیل و نقص‌های یکدیگر را جبران نمایند و به تدریج، از طریق تغذیه و تمرین‌های فکری، رفتاری و فعالیت‌های مناسب، به هماهنگی و تعادل برسند. همان طور که گرمی، سردی، تری و خشکی، یا چهار عنصر: آتش، هوا، آب و خاک، می توانند آثار مطلوب و یا غیر مطلوبی بر یکدیگر داشته باشند، در مورد دو انسان که با مزاج‌های متفاوت، می‌خواهند با هم زندگی بکنند نیز این مسئله وجود دارد.

انسان‌های با مزاج گرم و سرد، مانند دو قطب آهن‎ربا می‌مانند که یکدیگر را جذب می‌کنند. اگر انسان را نیز همچون عناصر موجود طبیعت، مانند شب و روز یا آهن‌ربا در نظر بگیریم، می‌بینیم که بین دو انسان با یک نوع مزاج، کمتر ممکن است رابطه مسالمت‌آمیز خوبی وجود داشته باشد؛ اما از آن جا که انسان، موجودی با شعور است، گاهی بین دو قطب همنام یا دو انسان با یک نوع مزاج هم می‌تواند رابطه مسالمت‌آمیزی ایجاد شود که این موضوع، به سازگاری و مدارا و الزامات اخلاقی آنها و عقلانیت و ایمانشان مربوط خواهد بود که از بعد فکری و اجتماعی آنها ناشی می‌شود. اما اگر اجبار یا شناختی نسبت به یکدیگر نداشته باشند یا از ایمان و وظیفه‌شناسی کافی برخوردار نباشند، این رابطه نمی‌تواند برای همیشه دوام یابد.

معمولاً زوجینی که هر دو زودخشم و عصبانی‌مزاج و کم‌تحمّل هستند، زیاد همدیگر را آزار می‌دهند یا زوجینی که هر دو سردمزاج هستند، نمی‌توانند در تمام طول عمر، زندگی گرم و با محبتی با یکدیگر داشته باشند، مگر این که:

1- تغذیه، ورزش و فعالیت‌های فکری کاملاً مناسب، متعادل‌کننده و جبران‌کننده‌ای در پیش بگیرند.

2- راه و هدف خاصی برای زندگی مشترک خود تعیین و سعی کنند از طریق خودسازی، وظیفه‌شناسی، مثبت‌اندیشی و مشاوره فکری و تغذیه‌ای، هم زندگی خود را لذت‌بخش کنند و هم به هدف خود برسند.

این راه‌ حل، در مورد زوجینی که تفاوت مزاجی زیادی با هم دارند (مثلاً خیلی گرم و خیلی سردند) نیز نتیجه‌بخش است. برای مثال، می‌توان به مردم بعضی از سرزمین‌های سردسیر (شمال روسیه، فنلاند، دانمارک، سوئد و...) اشاره کرد که معمولاً افرادی سردمزاج هستند. یک زوج سردمزاج، نمی‌توانند در ارتباط با هم، گرما و انرژی مطلوبی به یکدیگر بدهند. بنا بر این، یا خود را با کار، سرگرم می‌کنند و یا به دنبال تفریحات خارج از منزل می‌روند؛ تفریحاتی از انواع مختلف که گرما، شعف و انرژی مورد نیازشان را تأمین کند.

منبع : https://asemooni.com/

helen بازدید : 28 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

مراسم عقد بعد از مراسم بله برون انجام می‌شود. مراسم عقد یکی از سنت‌های مهم ایران برای زوج شدن و رسمی شدن ازدواج است که از سال‌ها قبل مرسوم بوده است. اما مراسم عقد مراحلی دارد که خانواده عروس و داماد در روز عقدکنان آن را اجرا می‌کنند. در ادامه با آسمونی باشید و مراحل جشن عقد را در این پست ببینید.

آزمایش دادن عروس و داماد

قبل از عقد عروس و داماد، باید آزمایشاتی انجام شود تا از سلامت بین زوج مطمئن شد. آزمایش‌ها برای بیماری‌هایی چون تالاسمی، کم خونی و عدم اعتیاد نیاز است. آزمایش ژنتیک هم برای ازدواج‌های فامیلی انجام می‌شود. واکسن‌هایی هم قبل از عقد تزریق می‌شود. (معمولا باید ابتدا در یک محضر نوبت گرفت و مجوزی برای انجام آزمایشات به زوجین داده شود).

  • چه نوع واکسیناسیونی برای عروس و داماد انجام می‌شود؟

واکسن هپاتیت و واکسن کزاز قبل از عقد باید توسط عروس و داماد تزریق شود.

مدارک مورد نیاز انجام عقد

برای انجام عقد دختر و پسر (عروس و داماد) نیاز به شناسنامه عکس‌دار، کارت ملی زوجین و یک عدد عکس سه در چهار می‌باشد. شناسنامه و کارت ملی پدر هم نیاز است و در صورت فوت پدر، جد پدری و قیم باید حضور داشته باشد. 

کلاس مشاوره پیش از عقد

پیش از عقد هم کلاس‌های مشاوره ازدواج برگزار می‌شود که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود تا اطلاعات لازم را در مورد مسائل و مشکلات ازدواج و حل آن را آموزش ببینند.

سفارش کارت عقد

معمولا دو هفته قبل از مراسم عقد، لیستی از مهمانان را گردآوری کرده و به تعداد آنها کارت عقد سفارش می‌دهند و پنج روز قبل از مراسم عقد کارت‌ها را به دست مهمانان می‌رسانند.

سفارش کیک عقد

برای سفارش کیک عقد هم باید از دو یا سه هفته قبل از مراسم عقد، کیک را سفارش داد که رنگ‌بندی و دیزاین‌های زیبایی از کیک مراسم ازدواج وجود دارد.

وسایل سفره عقد

بعد از خرید وسایل سفره عقد باید سفره عقد را چید که امروزه دیزاین‌های متنوع و جذابی از چیدمان سفره عقد وجود دارد.

منبع : https://asemooni.com

helen بازدید : 44 دوشنبه 11 دی 1402 نظرات (0)

پارتیشن اداری ام دی اف یکی از محبوب‌ترین پارتیشن‌های اداری بازار می‌باشد که از چوب ام دی اف ساخته شده است. این پارتیشن فوق‌العاده در کنار کیفیت بالا از ظاهری زیبا نیز برخوردار است که باعث می‌شود برای جداسازی فضا و ساخت اتاق‌های جدید و مخصوص بدون نیاز به ساخت و ساز از آن بسیار استفاده شود.
اگر دوست دارید در رابطه با قیمت و خرید پارتیشن اداری ام دی اف اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

پارتیشن اداری ام دی اف چیست؟


پارتیشن اداری ام دی اف که با نام‌ دیوار جدا کننده ام دی اف نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین پارتیشن‌های بازار است که با استفاده از آن می‌توان به ساخت اتاق‌های جدید و جداسازی فضا در مکان‌های اداری و تجاری پرداخت.

این پارتیشن به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در برابر ضربه و فشار از خود نشان می‌دهد و همچنین کنترل عبور صدا و ساخت یک فضای کاملا خصوصی توانسته محبوبیت بسیار زیادی یابد.

مناسب بودن هزینه ساخت اتاق با ام دی اف باعث می‌شود تا روز به روز افراد بیشتری تصمیم به خرید این محصول بگیرند.

البته باید بدانید که در هنگام آتش‌سوزی این پارتیشن به دلیل استفاده از متریال چوب ممکن است باعث افزایش آتش‌سوزی شود.

قیمت پارتیشن اداری ام دی اف نسبت به هزینه‌های ساخت و ساز بسیار کمتر است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد بسیاری جداسازی اتاق با پارتیشن را به ساخت و ساز برای ایجاد فضای جدید ترجیح دهند.

helen بازدید : 43 جمعه 24 آذر 1402 نظرات (0)

ورود به سایت پادا دریافت کارنامه | سامانه پادا ثبت نام دانش آموزان

پرونده الکترونیکی دانش آموزی

سامانه سایت پادا پرونده دانش آموزی

pada.medu.ir سامانه پادا کارنامه نوبت اول و دوم و پرونده دانش آموزی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سامانه پادا را به همراه راهنمای استفاده از این سایت، در اختیار دانش آموزان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دانش آموزان برای مشاهده کارنامه و شرکت در آزمون سواد حرکتی، لازم است به سایت پادا مراجعه کنند. تمامی اطلاعات دانش آموزان از جمله کارنامه در این سامانه موجود است:

سامانه نورینو در پادا فعال است!

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 1

در واقع سامانه پادا سامانه دانش آموزی و پرونده الکترونیکی برای مشاهده کارنامه ، ارزیابی حرکتی، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم، بازیابی رمز، خرید کتاب درسی، دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و ثبت نام اینترنتی مدارس کل کشور، متوسطه، دبستان، مهدکودک ، تیزهوشان، ثبت نام آزمون المپیاد دانش آموزی و … است.

  • ورود به سامانه پادا
  • ورود به سامانه پادا کارنامه و پرونده دانش اموزی
  • لینک سامانه پادا انتخاب رشته نهم
  • ورود به سایت پادا متوسطه، دبستان، مهدکودک
  • سامانه پادا مشاهده کارنامه تمام مقاطع
  • سامانه پادا ثبت نام کلاس اول
  • و …
helen بازدید : 48 یکشنبه 19 آذر 1402 نظرات (0)

تست سیستم اعلام حریق در یک ساختمان، آغاز یک حادثه را اعلام کرده و ما را از وقوع آن باخبر می سازد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی خود این سیستم می تواند به صورت اتوماتیک تجهیزاتی چون بارنده های خودکار اسپینکلرها را فعال کند. این سیستم می تواند شروع به اطفا حریق کند و در کنار آن به ایستگاه آتش نشانی معرفی شده، حریق را اطلاع دهد.

سیستم اعلام اولین دریافت کننده هشدار حریق است و وجود و اطمینان از صحت آن اهمیت دارد. در ادامه به معرفی طریقه ی استاندارد تست سلامت این دستگاه ها خواهیم پرداخت. معتبرترین و رایج ترین استاندارد های سیستم های اعلام حریق ، BS و NFPA می باشند که در خصوص نصب، راه اندازی و نگهداری سیستم های مذکور به طور مفصل توضیحاتی را ارائه می نمایند.

اعلام حریق

به طور کلی سیستم های کشف و اعلام حریق یا به اختصار سیستم اعلام حریق، به مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه آشکارسازی حریق و محل یا زون حریق را در اماکن مختلف بر عهده دارد.

این سیستم، زمانی که آتش (حریق)، دود، حرارت و … بوجود می آید شروع به کار می کند و آژیر یا چراغ چشمک زن خطر را به کار می اندازد. بدین ترتیب به ساکنین محل هشدار می دهد تا بر این اساس مقدمات عملیات اطفاء و در شرایط بحرانی تخلیه افراد و ساکنین انجام پذیرد و همزمان با آن سناریوهای کنترلی نیز انجام شود.

سیستم اعلام حریق

ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﺠﻬﯿﺰات ﺷﺎﻣﻞ آﺷﮑﺎرﺳﺎزﻫﺎ, ﻫﺸﺪارﻫﺎ, درﮔﺎه ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ, ﻣﺮاﮐﺰ ﮐﻨﺘﺮل و ﺗﮑﺮار ﮐﻨﻨﺪه و ﺳﺎﯾﺮ ﺗﺠﻬﯿﺰاﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺟﻬﺖ آﺷﮑﺎرﺳﺎزی و ﻫﺸﺪار ﺣﺮﯾﻖ و اﺟﺮای ﺳﻨﺎرﯾﻮی ﻋﻠﺖ و ﻣﻌﻠﻮل ﮐﺎرﺑﺮد دارﻧﺪ ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

به طور کلی سیستم های اعلام حریق به ۲ نوع  سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تقسیم می شود.

helen بازدید : 48 چهارشنبه 15 آذر 1402 نظرات (0)

اختلال طیف اوتیسم چیست؟

اختلال طیف اوتیسم (ASD) یک ناتوانی در رشد است که ناشی از تفاوت در مغز است. برخی از افراد مبتلا به ASD تفاوت شناخته شده ای دارند ، مانند وضعیت ژنتیکی. علل دیگر هنوز مشخص نیست. دانشمندان بر این باورند که علل مختلفی از ASD وجود دارد که با هم عمل می کنند تا رایج ترین شیوه های توسعه مردم را تغییر دهند. ما هنوز در مورد این دلایل و چگونگی تأثیر آنها در افراد مبتلا به ASD چیزهای زیادی برای یادگیری داریم.

افراد مبتلا به ASD ممکن است رفتار کنند ، ارتباط برقرار کنند ، تعامل کنند و به روش هایی که با اکثر افراد دیگر متفاوت است یاد بگیرند. غالباً هیچ چیز در مورد نحوه نگاه آنها وجود ندارد که آنها را از افراد دیگر جدا کند. توانایی های افراد مبتلا به ASD می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، برخی از افراد مبتلا به ASD ممکن است مهارت مکالمه پیشرفته داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است غیر کلامی باشند. برخی از افراد مبتلا به ASD در زندگی روزمره خود به کمک زیادی نیاز دارند. برخی دیگر می توانند با پشتیبانی کمی و بدون پشتیبانی زندگی کنند.

ASD قبل از 3 سالگی شروع می شود و می تواند در طول زندگی فرد دوام بیاورد ، اگرچه ممکن است علائم اتیسم با گذشت زمان بهبود یابد. برخی از کودکان در 12 ماه اول زندگی علائم ASD را نشان می دهند. در برخی دیگر ، علائم ممکن است تا 24 ماهگی یا بعد از آن نشان داده نشود. برخی از کودکان مبتلا به ASD مهارت های جدیدی کسب می کنند و تا حدود 18 تا 24 ماهگی از نقاط عطف رشد برخوردار می شوند و سپس آنها از به دست آوردن مهارت های جدید دست می کشند یا مهارت های خود را از دست می دهند.

helen بازدید : 56 شنبه 13 آبان 1402 نظرات (0)

کدام شرکت‌ها تلویزیون OLED تولید می‌کنند؟

در سال ۲۰۱۲، شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ پنل‌های OLED خود را معرفی کردند. سامسونگ با اینکه یکی از تولیدکنندگان مطرح OLEDها بود، تولید این نمایشگرها را تنها در ابعاد گوشی‌ها و تبلت‌ها دنبال می‌کرد. این غول فناوری کره‌ای در سال ۲۰۲۲ خط‌تولید جدیدی از OLEDها را راه‌اندازی کرد که در آن از پنل‌های Samsung Display استفاده می‌شد. تا پیش‌از‌این، ال‌جی تنها تولید‌کننده‌ی پنل‌های OLED برای تلویزیون‌ها بود که البته شما میتوانین با خرید تلویزیون ال جی از مزایای OLED ها بهره مند شوید.

اپل نیز در سال ۲۰۱۵ استفاده از پنل‌های OLED را در ساعت‌های خود و در سال ۲۰۱۶ در لپ‌تاپ‌های خود با معرفی نوار لمسی در مک‌بوک پرو آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد آیفون، این شرکت مدل X را با صفحه‌نمایش OLED بهینه‌سازی‌شده معرفی کرد.

آیا نمایشگرهای OLED می‌توانند تصاویر سه‌بعدی را پخش کنند؟

بله، هر دو نوع فناوری سه‌بعدی شامل اکتیو و پسیو در تلویزیون‌ OLED قابل‌پیاده‌سازی هستند. ال‌جی در تلویزیون‌های خود از فناوری سه‌بعدی پسیو بهره می‌برد. برای آشنایی با این فناوری و تفاوت آن با فناوری اکتیو، مقالات «3D در خانه؛ تکنولوژی‌های پخش (بخش اول)» و «هر‌آنچه در‌مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی (3D TV) باید بدانید» را مطالعه کنید.

منبع : زومیت

helen بازدید : 38 یکشنبه 23 مهر 1402 نظرات (0)

موسسه امور مهاجرتی ثبتا

موسسه مهاجرتی ثبتا در سال 2008 میلادی فعالیت خود را در حوزه امور حقوقی و مهاجرتی آغاز نمود ، این موسسه از همان بدو تاسیس با هدف ارائه خدمات تخصصی برون مرزی در حوزه مهاجرتی ، کسب و کار و امور حقوقی بین الملل شعب خود را در بیش از 50 کشور مستقر نموده و هم اکنون بعنوان یک مرکز بین المللی خدمات مذکور را به متقاضیان در سراسر جهان ارائه میدهد . ثبتا همچنین بعنوان یکی از پیشکسوتان عرصه مهاجرتی و حقوقی در سطح بین الملل توانسته در سال های 2014 ، 2017 ، 2018 و 2020 و 2021 گواهینامه برترین موسسه حوزه آسیا را از کمپانی certper دریافت نماید

خدمات ثبتا گروپ

موسسه ثبتا در حال حاضر کلیه خدمات ثبتی ، مهاجرتی و حقوقی را در سطح بین الملل به متقاضیان ارائه میکند ، برخز از خدمات ثبتا گروپ عبارتند از : اخذ ویزا ، دریافت کارت اقامت ، اخذ پاسپورت ، ثبت شرکت بین المللی ، رفع ریجکتی ویزا ، اخذ ویزا تحصیلی ، اخذ ویزا کاری ، پرداخت شهریه دانشگاه ، اپلای تحصیلی ، خرید بیزنس ، راه اندازی کسب و کار ، اخذ ویزا استارتاپ ، دریافت ویزا شینگن ، اخذ ویزا توریستی  ، دریافت پاسپورت  ، دریافت کارت اقامت و ...... که همه این خدمات با بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه میشود.

برخی از خدمات شهروندی موسسه ثبتا عبارتند از :

اخذ پاسپورت کانادا

اخذ پاسپورت انگلیس

اخذ پاسپورت آلمان

اخذ پاسپورت امریکا

اخذ پاسپورت فرانسه 

اخذ پاسپورت هند 

و ....

درباره موسسه ثبتا گروپ

موسسه ثبتا توانسته با اتکا به بیش از 2 دهه تجربه در عرصه بین الملل بیش از 30 خدمت متنوع و برون مرزی را به متقاضیان ارائه نماید ، کلیه خدمات این مرکز قالبا در 195 کشور و بیش از 350 جزیره در سطح جهان قابل ارائه بوده است .

شما میتوانید منظور کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی ثبتاگروپ به نشانی https://sabtta.com مراجعه نمایید

helen بازدید : 40 جمعه 21 مهر 1402 نظرات (0)

معرفی کشور ایتالیا

کشور چکمه ای شکل ایتالیا در جنوب قاره اروپا قرار دارد و از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره دیگر تشکیل‌شده است. این کشور به دلیل قرارگیری در مجاورت دریای مدیترانه، دارای آب‌وهوای مدیترانه ای است و تلفیقی از مناطق ساحلی و مناطق کوهستانی مانند رشته‌کوه‌های آلپ می باشد ولی به طور کلی آب‌وهوای این کشور گرم است.
ایتالیا محل استقرار یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری های دنیا بوده و به همین دلیل بناهای زیبایی در این شهر ساخته‌شده‌اند که قدمت تاریخی زیادی دارند. ایتالیا را می توان کشور عشاقی مثل رومئو و جولیت و الهام‌بخش شاعران معروفی مثل دانته و مایکل آنجلو دانست. قطعاً تاکنون نام غذاهای متنوع و معروف ایتالیا را شنیده و احتمالاً برخی از آن ها مانند پیتزا و اسپاگتی را چشیده اید؛ پس شکمگردی هم بخشی جدانشدنی از سفرهای شما در ایتالیا خواهد بود. از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر وجود مراکز خرید متعدد است به عبارتی دیگر این کشور بهشت گردشگران عاشق مد و خرید به حساب می آید.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

ازجمله جاذبه های گردشگری مشهور این کشور که در انواع تور ایتالیا حتماً وجود دارد می توان بازدید از کلیسای سانتا ماریاماجیوری، موزه ملی رم، واتیکان، تپه پالاتینو، قلعه سنت آنجلو، موزه فلورانس، شهر قرون‌وسطایی سان جیمینیانو، برج پیزا، پارک و باغ ویلای بورقیس، صخره های ساحلی جزیره کاپرائیا و ... را نام برد که در آینده به معرفی تک تک آنها خواهیم پرداخت.

شرایط تور ایتالیا

انواع تور ایتالیا برای سفر به این کشور جذاب و زیبا وجود دارد. شما با تهیه ویزای توریستی به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید. کمترین آمار ریجکت ویزا در کشورهای ارائه کننده ویزای شینگن مربوط به ایتالیاست. شما تنها با داشتن سه شرط تاریخچه سفری مناسب، تمکن مالی مناسب و گردش حساب حداقل سه‌ماهه می-توانید به راحتی ویزای توریستی این کشور را تهیه کنید.
مراکز مختلفی انواع تور ایتالیا را ارائه می کنند. شما تنها با کمی جست‌وجو می توانید انواع تور ارزان ایتالیا را پیدا کنید، همچنین تورهای ترکیبی مختلفی نیز برای سفر به کشور توریستی ایتالیا ارائه می شوند. تور ارزان ایتالیا در انواع تور ترکیبی ایتالیا نیز به‌وفور مشاهده می شود. مزیت تورهای ترکیبی قیمت مناسب آن هاست، البته قیمت تور ایتالیا به دلیل بازدیدکنندگان فراوان آن اغلب مناسب تر از کشورهای توریستی دیگر است؛ اگر نمی دانید که تور فرانسه را خریداری کنید یا ایتالیا ما به شما تور ایتالیا را توصیه می کنیم.

منبع : تور ایتالیا

helen بازدید : 48 چهارشنبه 19 مهر 1402 نظرات (0)

خرید تشک خواب

انسان‌ها به طور معمول، بین 7 تا 9 ساعت را در خواب سپری میکنند و این یعنی یک سوم از طول عمر ما؛ از طرفی کیفیت خواب شبانه بر روی مسائلی از جمله سرحال بیدار شدن، پرانرژی بودن، سلامت جسمی و ذهنی، شادابی پوست، خلق‌وخو و تمامی ابعاد یک روز ما تأثیر به‌سزایی دارد؛ پس غیرمنطقی نیست که بخواهید وقت و وسواس زیادی را برای تحقیق، انتخاب و خرید کالای خواب و انواع تشک خوشخواب به خرج بدهید.
در همین راستا از تصمیم‌ هایی که نیازمند صرف وقت و تحقیقات بیشتر است انتخاب بین تشک فنری یا طبی می باشد؛ فروشگاه آنلاین مورن (امکان خرید حضوری نیز وجود دارد) با استانداردهای روز دنیا تشک‌های طبی، طبی-فنری و فول طبی (ارتوپدیک) را تولید و ارائه میکند تا طیف وسیعی انتخاب ها برای شما مهیا باشد و بتوانید بر اساس نیازهای بدن خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
برای انتخاب تشک خواب مناسب لازم است با انواع تشک های خواب آشنا شوید تا در نهایت با دیدی باز تصمیم بگیرید. در این بخش از وب سایت مورن ما با هم مروری می کنیم زیرا پیش از خرید هر نوع کالای خوابی چون بالش و روتختی و... داشتن یک تشک خوب ضروری است.
با خرید تشک و بالش مناسب، قدردان سلامت خود باشید و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید، چراکه حفظ سلامتی و نگهداری از این موهبت ارزشمند بسیار مهم است. علاوه بر این بسیاری از ما، به علت کم‌تحرکی، روش‌های نادرست نشستن و برخاستن، پشت میز نشینی طولانی مدت، بیماری و یا علل دیگر از مشکلاتی نظیر کمردرد، گردن‌ درد یا پادرد رنج می‌بریم. خوشبختانه برای برطرف شدن برخی از این مشکلات راه‌حل های ساده‌ای همچون انتخاب صحیح بهترین تشک وجود دارد.

تشک خواب

https://www.morenhome.com/%D8%AA%D8%B4%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/

helen بازدید : 48 جمعه 14 مهر 1402 نظرات (0)

آیا می‌توانید بگویید که این تصویر چه چیزی کم دارد؟ ما امروز سخت ترین معمای تصویری جهان را آماده کرده ایم که شاید در یافتن جوابش به مشکل بخورید اما خوب بهتر شانس تان را بیازمایید.

امروزه بازی‌های فکری و آزمون‌های تصویری یک سرگرمی آنلاین محبوب است. خوانندگان باید به تصویر نگاه کنند و با کمک مهارت های ذهنی و بینایی خود سوال را حل کنند. همچنین این بازی های می تواند به صورت کلمات، اعداد یا تصاویر نیز باشد. به هر حال، آنها یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای بهبود مهارت های تفکر انتقادی شما هستند که به شما کمک می کند یاد بگیرید تا خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنید.

سخت ترین معمای تصویری جهان

سخت ترین معمای تصویری جهان

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، می توانید سفره‌ای ببینید که روی آن دو شمع، سس، نوشابه، غذا و قاشق و چنگال قرار دارد که شما باید آنچه را این سفره کم دارد پیدا کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید و همه جزئیات را از نظر بگذرانید.

منبع : ضرب المثل

helen بازدید : 42 پنجشنبه 13 مهر 1402 نظرات (0)

چگونه یادگیری فتوشاپ را شروع کنیم؟

فتوشاپ یکی از نرمافزارهای گرافیکی قدرتمندی است که تواناییهای فراوانی در ویرایش تصاویر دارد. اگر شما نیز به دنیای طراحی گرافیک و ویرایش عکس علاقهمندید، یادگیری فتوشاپ میتواند یک ابتدایی مهم باشد. در این مقاله، ما به شما نحوه شروع یادگیری فتوشاپ را به شیوهای ساده و موثر توضیح خواهیم داد.

معرفی فتوشاپ

فتوشاپ یکی از نرمافزارهای برتر و قدرتمند در زمینه ویرایش و پردازش تصاویر و گرافیک است. این نرمافزار توسط شرکت Adobe Systems توسعه یافته و در دنیای طراحی گرافیک و عکاسی بسیار معتبر و مورد استفاده قرار میگیرد. فتوشاپ به عنوان یک ابزار حرفهای در اختیار طراحان، عکاسان، و هنرمندان قرار میگیرد تا تصاویر خود را ویرایش، بهبود دهند، و آثار هنری خلاقانهتری ایجاد کنند.

این نرمافزار دارای ابزارها و قابلیتهای متعددی است که امکاناتی چون تغییر اندازه تصاویر، تصحیح رنگ، حذف عناصر غیرموردنظر، ایجاد افکتهای ویژه، و انجام موارد دیگر را فراهم میکند. همچنین، فتوشاپ از لایهها به عنوان یکی از مفاهیم اصلی خود استفاده میکند که به کاربران امکان میدهد تغییرات خود را به صورت جداگانه بر روی هر قسمت از تصویر اعمال کنند و به راحتی ویرایشهای پیچیده را انجام دهند.

فتوشاپ همچنین با فرمتهای مختلف تصاویر سازگاری دارد و امکان ذخیره و خروج تصاویر در فرمتهای مختلف مانند JPEG، PNG، TIFF، و PSD را فراهم میکند.

با اینکه فتوشاپ یک ابزار قدرتمند است، اما یادگیری آن نیازمند تمرین و آشنایی با ابزارها و تکنیکهای آن است. اما با تمرین مداوم و مطالعه منابع آموزشی، شما میتوانید به یک ویرایشگر حرفهای در زمینه گرافیک و عکاسی تبدیل شوید.

نصب نرمافزار

در این مرحله، شما باید نرمافزار فتوشاپ را دانلود و نصب کنید.

آشنایی با رابط کاربری

با نصب فتوشاپ، می توانید آموزش های اولیه ای برای آشنایی با رابط کاربری و مبانی اساسی این نرم افزار را ببینید. این بخش به شما کمک میکند با محیط نرمافزار آشنا شوید.

آموزشهای آنلاین

یکی از بهترین راهها برای یادگیری فتوشاپ، شرکت در دورههای آموزشی آنلاین است. اگر به دنبال یک آموزش کامل و جامع فتوشاپ به زبان فارسی هستید، می توانید دوره کامل آموزش فتوشاپ را از سایت سیجی کوک دریافت کنید، این دوره یک از بهترین دوره های صفر تا صد آموزش فتوشاپ در ایران است.

فعالیت در انجمنهای مرتبط

شما میتوانید با شرکت در انجمنها و گروههای طراحی گرافیک، از تجربیات دیگران بهرهبرده و از توصیههای آنها در یادگیری فتوشاپ استفاده کنید.

تمرین و تکرار

یادگیری فتوشاپ نیازمند تمرین مداوم است. بنابراین، تکرار و تمرین برای بهبود مهارتهای شما بسیار مهم است. پیشنهاد می شود همراه با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ و انجام تمرینات دوره ، به تمرینات دیگری هم بپردازید تا قدرت خلاقیت شما در استفاده از فتوشاپ تقویت شود.

شروع به کار با پروژههای عملی

یکی از بهترین راهها برای اعمال دانش خود در فتوشاپ، شروع به کار با پروژههای عملی است. اینجاست که شما مهارتهای خود را به کار گیرید.

آشنایی با ابزارها و فیلترها

فتوشاپ دارای ابزارها و فیلترهای متنوعی است. شما باید با این تواناییهای ویژه آشنا شوید تا به عنوان یک ویرایشگر حرفهای عمل کنید. تمامی این ابزار های فتوشاپ در دوره آموزش فتوشاپ سیجی کوک توضیح داده شده است.

تکمیل دورههای پیشرفته

با گذر زمان و پیشرفت در یادگیری، میتوانید به دورههای پیشرفته فتوشاپ مراجعه کنید تا مهارتهای پیشرفته را نیز فراگیرید.

نتیجهگیری

پس از طی کردن این مراحل و مراجعه به منابع آموزشی، شما میتوانید به عنوان یک ویرایشگر حرفهای در فتوشاپ عمل کنید.

حالا که با این مراحل آشنا شدیم، اگر شما به دنبال یادگیری فتوشاپ هستید، باید تمرکز و پشتکار داشته باشید. یادگیری یک نرمافزار گرافیکی نیازمند زمان و تمرین است، اما به مرور زمان شما میتوانید به یک ویرایشگر حرفهای تبدیل شوید.

پرسش متداول

1. آیا باید پیشینه در طراحی داشته باشم تا بتوانم فتوشاپ یاد بگیرم؟

نه، پیشینه در طراحی لازم نیست. هر کسی میتواند از صفر یادگیری فتوشاپ را آغاز کند.

2. چه منابع آموزشی آنلاین برای یادگیری فتوشاپ پیشنهاد میشود؟

منابع آموزشی آنلاین متنوعی وجود دارند، از جمله ویدئوهای آموزشی در وبسایتهایی مانند CGkok , Udemy  و Coursera.

3. چقدر زمان میبرد تا به یک ویرایشگر حرفهای در فتوشاپ تبدیل شوم؟

زمان لازم برای تبدیل شدن به یک ویرایشگر حرفهای به عواملی مانند تلاش شخصی و میزان تمرین بستگی دارد. اما تمرین مداوم اساسی است.

4. آیا میتوانم فتوشاپ را رایگان دانلود کنم؟

نه، فتوشاپ یک نرمافزار پولی است. اما میتوانید از نسخههای رایگان مشابهی مانند GIMP استفاده کنید.

5. چه تجهیزات خاصی برای یادگیری فتوشاپ نیاز دارم؟

برای شروع، یک کامپیوتر و موس با کیبورد کافی هستند. با گذر زمان میتوانید تجهیزات دیگری مانند تبلت گرافیکی نیز استفاده کنید.

 

helen بازدید : 45 یکشنبه 02 مهر 1402 نظرات (0)

 

 

رمز گشایی کد اٌتیسم: دانشمندان زیرگروه هایی را جهت اختلال طیف اٌتیسم کشف نمودند که میتواند به نتایج درمانی بهتری منجر شود.

 

تحقیقات جدید که بر اساس مطالعه ای توسط محققان مرکز پزشکی Weill Cornell انجام شده، انواع مختلفی از اختلال طیف اوتیسم (ASD) را بر اساس فعالیت مغز و رفتار کشف کرده است.

محققان با تجزیه و تحلیل داده های تصویربرداری سیستم عصبی و مغز، الگوهای ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری متفاوت را در افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) شناسایی کردند. این یافتهها بینشجدیدی را در ارتباط با این طیف اختلال ارائه میکنند که میتواند به بهبود تشخیص و درمان اتیسم به صورت درمانهای ویژه ی فردی در هر فرد مبتلا، منجر گردد.

اختلال طیف اٌتیسم یک اختلال عصبی رشدی پیچیده ای است که با علایم اتیسم مانند مشکلات در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری مشخص می شود.

این مطالعه با هدف تعیین زیرگروههای متفاوت اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و مسیرهای ژنتیکی زیربنایی در آنها میباشد.

با بررسی دادههای منتج از تصویربرداری های سیستم عصبی، بیان ژنی و محصولات پروتئینی آنها، محققان چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را شناسایی کردند که هر کدام الگوهای ارتباط مغزی و ویژگیهای رفتاری منحصر به فردی را نشان میدهند.

نظیر بسیاری از اختلالات عصبی و روانپزشکی، افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیز انواع مختلفی از مشکلات را در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری تجربه میکنند.

این مطالعه در تارخ نهم مارس سال 2023 در مجله Nature Neuroscience منتشر شد که در آن با استفاده از تکنیک یادگیری ماشینی(Machine learning)  که عبارت است از زیرمجموعهای از هوش مصنوعی ،علوم کامپیوتری و حوزهای از علوم محاسباتی و آماری که بر تجزیه و تحلیل و تفسیر الگوها و ساختار دادهها تمرکز دارد. با تجزیه و تحلیل دادههای تصویربرداری سیستم عصبی از 299 فرد مبتلا به اٌتیسم و 907 فرد غیر مبتلا، با این تکنیک محققان توانستند الگوهایی از ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری افراد مبتلا به اٌتیسم، نظیر توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی، و رفتارهای تکراری یا کلیشه ای را بیابند و نشان دادند که تفاوت در بیان ژن و تعاملات پروتئین-پروتئین در این زیرگروه ها، تفاوت های مغزی و رفتاری را توضیح می دهد.

دکتر Conor Liston دانشیار روانپزشکی و علوم اعصاب در موسسه تحقیقاتی و مرکز پزشکی مغز و اعصابWeill Cornell اظهار میدارد " دانشمندان معتقدند که احتمالاً انواع مختلفی از اختلال طیف اٌتیسم وجود دارد که ممکن است به درمانهای متفاوتی نیاز داشته باشد، اما هیچ اتفاق نظری در مورد چگونگی تعریف آنها وجود ندارد و وی می افزاید: "مطالعه حاضر، رویکرد جدیدی را برای کشف انواع زیرگروه های اٌتیسم مطرح می کند که ممکن است روزی به رویکردهای جدیدی برای تشخیص و درمان اتیسم منجر شود."

نویسنده اصلی این مطالعه، دکتر Amanda Buch ، اظهار میدارد که معیارهای تشخیصی اختلال طیف اٌتیسم گسترده میباشد که خود توسعه درمانهای هدفمند را چالش برانگیز مینماید و فردی سازی درمان جهت افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیازمند درک و پرداختن به تنوع بیولوژیکی موجود در این طیف اختلال است.

این مطالعه توانست چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اٌتیسم را شناسایی کند که این زیرگروه های اختلال طیف اٌتیسم با مسیرهای مولکولی متفاوت و مجزا در ارتباط هستند. زیرگروههای شناساییشده در این مطالعه تفاوت در توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی و رفتارهای تکراری را نشان دادند. محققان تفاوتهایی را در ارتباطات مداری شبکه های مغزی میان این زیر گروهها مشاهده کردند که برخی از شبکههای مغزی اتصالات غیر معمول را در جهتهای مخالف نشان میدهند. این مطالعه همچنین ژن های خاص مرتبط با اٌتیسم را شناسایی کرد که این خود، ارتباطات غیر معمول منحصر به فرد مغزی مشاهده شده در هر زیر گروه را توضیح می دهد.

در چهار زیرگروه بالینی تشخیص داده شده در دو زیرگروه هوش کلامی بالاتر از حد متوسط بوده، یکی از زیرگروه ها، واجد اختلال شدید در ارتباطات اجتماعی بودند اما رفتارهای تکراری کمتری نشان میدادند در حالیکه زیرگروه دیگر رفتارهای تکراری بیشتری داشته اما اختلال ارتباطات اجتماعی کمتری نشان میدادند. ارتباطات بین بخشهایی از مغز که اطلاعات بصری را پردازش میکنند در زیرگروه با اختلال ارتباطات اجتماعی بیشتر، بیش فعال بوده در حالیکه این ارتباطات مغزی در گروه با رفتارهای تکراری شدید تردارای فعالیت ضعیف تری بود.

 

     

 

روش یادگیری ماشینی، واجد مکعب منشور سه بعدی است که در سه بعد، رفتار مغز را نشان میدهد که بر روی آن حک شده اند. نور سفید یا  همان داده ها، به منشور یا الگوریتم یادگیری ماشینی منتقل میشود و به چهار مسیر نوری رنگی تقسیم میگردد که طیف افراد مبتلا به اٌتیستم را در چهار زیرگروه نشان میدهد. پس زمینه واجد توالی، نشان دهنده ارتباط مولکولی زیرگروه ها میباشد.

 

این یافته ها، پیامدهای قابل توجهی جهت توسعه درمان های مؤثرتر برای اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را در پی دارند. با شناسایی زیرگروههای (ASD)، ممکن است بتوان از درمان های فردی که به بهترین وجه با نیازهای خاص فرد سازگار است، استفاده کرد.

نتایج این مطالعه بر اهمیت در نظر گرفتن زیرگروهها در کارآزماییهای بالینی و دستیابی درمانهای مناسب برای پرداختن به مکانیسمهای بیولوژیکی متنوع زیربنایی اختلال طیف اٌتیسم تأکید میکند.

این تیم تحقیقاتی قصد دارد زیرگروه های یافت شده  و درمان های بالقوه هدفمند جهت این زیرگروه ها را در موش های آزمایشگاهی بررسی کند و همزمان نیز همکاری با سایر تیم های تحقیقاتی و اصلاح تکنیک های یادگیری ماشینی نیز در حال انجام است

یافتههای این مطالعه منجر به درک بهتر اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و باعث امیدواری جهت توسعه مداخلات فردیسازی شده میباشد که قادر به برآورده نمودن نیازهای مختلف افراد مبتلا به اٌتیسم خواهد بود و هدف نهایی، ارتقاء درک اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و بهبود زندگی افراد مبتلا به این اختلال میباشد.

 

 

مترجم: دکتر هایده حائری

Reference:

 

https://studyfinds.org/autism-subtypes-better-treatments/

 

Journal reference:

Buch, A. M., et al. (2023). Molecular and network-level mechanisms explaining individual differences in autism spectrum disorder. Nature Neuroscience. doi.org/10.1038/s41593-023-01259-x.

 

منبع: موسسه گنجینه

June 2023   (تیرماه 1402) 

 

  

helen بازدید : 45 جمعه 06 مرداد 1402 نظرات (0)

روتختی با چه پارچه ای بخریم که سال ها استفاده شود؟ این سوالی است که فروشندگان کالای خواب و رو تختی معمولا به مشتریان پاسخ می دهند. روتختی ها از پارچه های مختلفی ساخته می شوند و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی پارچه ها ضد لک و برخی دیگر از پارچه های روتختی مناسب پوست حساس کودکان و نوزادان هستند. پارچه ها نیز نقش مهمی در تعیین قیمت روتختی دارند. با توجه به چنین ویژگی هایی، انتخاب بهترین پارچه برای روتختی کار دشواری به نظر می رسد. اما نگران نباشید در ادامه این مطلب 4 مورد از بهترین انواع پارچه روتختی دو نفره، یک نفره و حتی نوزاد را به شما معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده روتختی مورد نظر خود را خریداری کنید.

روتختی ژاکارد بهترین روتختی
ژاکارد یا ژاکارد پارچه ای فرانسوی است که با دستگاه های مخصوص بافندگی تولید می شود. در پارچه های ژاکارد طرح پارچه روی تار و پود پارچه بافته می شود. امروزه روتختی های ژاکارد زیادی تولید می شود و دلیل این امر ویژگی های منحصر به فرد این پارچه فرانسوی است. پارچه های ژاکارد دوام و استحکام قابل قبولی دارند و خاصیت کشسانی یکی از مهم ترین ویژگی های این پارچه ملافه است. همچنین پارچه های ژاکارد چروک نمی شوند و در برابر سایش مقاوم هستند.

روتختی های ژاکارد ظاهری شیک و رسمی دارند و به همین دلیل برای روتختی عروس در جهیزیه بسیار مفید و کاربردی هستند. پارچه ژاکارد از نخ های ابریشمی، پنبه ای خالص، پشمی و کتان تولید می شود و به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به روتختی های نخی و پلی استر دارد. دلیل انتخاب پارچه ژاکارد برای روتختی، جدا از زیبایی و استحکام، تمیز شدن آسان و عدم لک شدن آن است. با توجه به اینکه روتختی های ژاکارد از الیاف ظریف ساخته شده اند، در شستشوی آن ها باید دقت کرد. اگر روتختی ژاکارد را در ماشین لباسشویی می شویید، دمای آب را بالاتر از 30 درجه قرار ندهید.

روتختی کتان بهترین نوع پارچه برای روتختی کودک
پارچه های کتانی از الیاف گیاه کتان که نوعی الیاف است تهیه می شود. پارچه کتان یکی از پارچه هایی است که بیش از قرن هاست برای پوشاک استفاده می شود. پارچه های کتان از پارچه های محبوب ساکنان مناطق گرم محسوب می شوند زیرا تقریباً پارچه ای خنک و ضد عرق هستند. پارچه های کتان ضد حساسیت کیفیت بالا و ماندگاری قابل قبولی دارند و به همین دلیل برای روتختی نیز استفاده می شود. با توجه به ویژگی های پارچه کتان، این پارچه را می توان برای روتختی نوزاد به راحتی استفاده کرد.

نکات مختلفی در مورد پارچه های کتان وجود دارد که قبل از انتخاب این پارچه باید بدانید. ملحفه های کتانی گران هستند و خیلی سریع چروک می شوند. اما شما می توانید از این پارچه برای سال های طولانی استفاده کنید.

منبع : فروشگاه کالای خواب بالیشما

helen بازدید : 43 سه شنبه 03 مرداد 1402 نظرات (0)

مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برای آنکه بهترین برنامه و کارآمدترین آن را به کسب و کارها ارائه دهیم، طراحان می‌کوشند تا مراحل مختلفی را به‌صورت سلسله مراتبی طی کنند. ولی به‌راستی مراحل مختلف طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ که تا این حد توانسته در پیشبرد استراتژی‌های تجارت‌های آنلاین موفق ظاهر شود.

مرحله اول: تحلیل و آنالیز مزیت‌های ایده اپلیکیشن موجود نسبت به رقبا باهدف سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت برنامه

مرحله دوم: طراحی اتود اولیه رابط کاربری و تجربه کاربری به‌منظور پیکرتراشی ظاهر اپلیکیشن

مرحله سوم: معماری فنی متناسب با پروژه و فرایندهای اجرایی و ساختار داده‌های برنامه

مرحله چهارم: آغاز فرایند کدنویسی‌ها برای فازهای مختلف اپلیکیشن بر اساس مستندات گروه فنی

مرحله پنجم: کشف ایرادات، عیب‌یابی و رفع باک‌های امنیتی و آزمودن مرحله‌به‌مرحله برنامه

طراحی اپلیکیشن‌ فروشگاهی : https://arcoapp.ir/shop-application-design/

helen بازدید : 52 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

فواید خرید از سمساری چیست؟

· قیمت متفاوت و اغلب به‌مراتب پایین‌تر

· ایجاد تنوع در محیط زندگی

· دستیابی به لوازم آنتیک، قدیمی و کلکسیونی

· صرفه‌جویی ارزی با مصرف دوباره لوازم و اشیا

· تهیه لوازم با کیفیت نسبت به نمونه‌های کم کیفیت موجود

· جلوگیری از مصرف‌گرایی و کاهش آسیب‌های زیست محیطی در اثر تولید مجدد

چرا و چگونه خرید اجناس دست دو جذاب است؟

این گفته که برخی اشیا دست دوم و مستعمل گاهی از کالاهای نو نیز جذابیت بیشتری دارند، قدری اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد! اما تجربه نشان داده که برخی لوازم به‌ویژه لوازم آنتیک و زیرخاکی به‌مراتب بیش از انواع نو خواهان دارند.

این تجربه در مورد فرش‌ دستباف، آینه و شمعدان‌های قدیمی، آثار هنری عتیقه و حتی لوازم خانگی و برقی که امروزه دیگر در دسترس عمومی نیستند، نوعی حس نوستالژیک و جذابیت وجود دارد که افراد را به خرید آنها تشویق می‌کند.

مورد دیگر، قیمت متفاوت این لوازم است که خرید آنها را برای عموم دلچسب می‌کند. برای مثال نمونه‌ای از مبلمان که در فروشگاه قیمت سرسام‌آوری دارد، احتمالا در سمساری، با بهای به‌مراتب پایین‌تر قابل تهیه است.

منبع : سمساری پاییزان

helen بازدید : 65 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

وقتی سفر به کیش به گوشمان می‌خورد اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند تفریحات خاص و متنوع این شهر است، سرگرمی و امکاناتی مانند

  • غواصی
  • تفریحات آبی
  • و …

اما جدا از تفریحات آبی کیش که شناخته شده ترین سرگرمی این شهر هست، تفریحات زیر را نیز نباید از دست بدهید:

بدون شک این جزیره را می‌توان یکی از متنوع ترین مکان ها برای تفریح و گردش معرفی کرد.

1. گشت جزیره

در آغاز سفرتان به جزیره کیش بهتر است با یک گشت از دور جزیره بازدید نمایید.

معمولا در این گشت سعی بر این است تا تور لیدر شما یک اطلاعات کلی در ارتباط با جزیره به شما بدهد و شما را با کلیات جزیره آشنا سازد.

در انتها در صورتی که وقت کافی باقی مانده باشد تور در یکی از مراکز خرید کیش برای یک خرید کوتاه و گشت و گذار توقف خواهد کرد.

2. خانه بومیان کیش

خانه بومیان کیش ((kish native anthropology house که متعلق به حاج عبدالله شاهین یکی از تاجرین مروارید در جزیره کیش می‌باشد و نسل به نسل به این خانه باستانی را از اجداد خود به ارث برده است یکی از جذاب ترین مکان های قابل بازدید در تورهای کیش می‌باشد.

این خانه سبک زندگی مردم کیش را به نمایش گذاشته است و یکی از نمادهای مهمان نوازی مردم جزیره به شمار می‌آید.

مکان های این خانه تاریخی عبارتند از:

  • اتاق های تابستانه و زمستانه
  • آشپزخانه
  • مکتب خانه
  • انبار : خرما / مواد غذایی / علوفه گاو و گوسفند
  • فضای عمومی
  • درب خانه اعضا خانوده / افراد غریبه
  • حجله

که هرکدام بیانگر سبک خاصی از مردم این جزیره می‌باشد.

با خرید بلیط هواپیما آنلاین و رزرو تور می‌توانید از این مکان زیبا بازدید نمایید.

3. شهر زیرزمینی کاریز

شاید تصور کنید در تور کیش، آن‌هایی که علاقه ای به تفریحات آبی ندارند شانس بازدید از مرجان ها و صدف های طبیعی را از دست خواهند داد.

اما باید بدانید که همانطور که از این شهر زیبا انتظار می‌رود هنوز هم راه های دیگری برای تجربه این حس بی‌نظیر وجود دارد.

در شهر زیرزمینی کاریز که در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا واقع شده تنها با نگاه کردن به سقف های پوشیده از صدف و مرجان این حس ناب را می‌توان لمس کرد.

منبع

helen بازدید : 108 شنبه 16 مهر 1401 نظرات (0)

تعاریف مختلف از موسیقی

پیشینیان و موسیقی دانان بزرگ گذشته تعاریف مختلفی از موسیقی ارائه داده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
  •  ارسطو (از فیلسوفان یونان باستان): موسیقی را یکی از شاخه‌های ریاضی معرفی کرد و فیلسوفان اسلامی هم نظر وی را پذیرفته‌اند مانند ابن سینا که در کتاب خود در بخش ریاضی از موسیقی نام برده است.
    ارسطو در جای دیگری می‌گوید: موسیقی حکمتی است که نفوس بشر از اظهار آن در قالب الفاظ عاجز است بنابراین آن را در قالب اصوات ظاهر می‌سازد.
  • افلاطون (دوّمین فیلسوف از فیلسوفان بزرگ): او می‌گوید موسیقی یک ناموس اخلاقی است که روح به جهانیان، و بال به تفکر و جهش به تصور، و ربایش به غم و شادی و حیات به همه چیز می‌بخشد. موسیقی روح انسان را مناسب و هماهنگ می‌کند و استعداد پذیرش عدالت را در وی برمی‌انگیزد.
  • ابونصر فارابی: از نظر ابونصر فارابی (از بزرگترین فلاسفه و دانشمندان ایرانی عصر اسلام) موسیقی علم شناسایی الحان و شامل دو علم است؛ علم موسیقی عملی و علم موسیقی نظری.
  • ابوعلی سینا: از نظر ابوعلی سینا (پزشک، ریاضی‌دان، منجم، فیزیک‌دان، شیمی‌دان، زمین‌شناس، شاعر، منطق دان و فیلسوف ایرانی) موسیقی علمی است ریاضی که در آن از چگونگی نغمه‌ها از نظر ملایمت و سازگاری، و چگونگی زمان‌های بین نغمه‌ها بحث می‌شود.
  • بتهوون: بتهوون (موسیقی‌دان و آهنگساز برجسته‌ی آلمانی) موزیک یا موسیقی را مظهری می‌داند عالی‌تر از هر علم و فلسفه‌ای. از نظر او موسیقی هنر زبان دل و روح بشر و عالی‌ترین تجلی قریحهٔ انسانی است. بتهوون می‌گوید: “آنجا که سخن از گفتن بازمی‌ماند موسیقی آغاز می‌شود”.
  •  لئوپددوفن: ریشه موسیقی به عهد کهن ارتباط دارد. در واقع همان روزی که انسان توانست برای نخستین بار خوشی‌ها و رنج‌های خود را با صدا نمایش دهد، مبدأ موسیقی به‌شمار می‌آید.

برای دانلود آهنگ ها به زبان مختلف به سایت آهو موزیک مراجعه کنید.

helen بازدید : 49 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

در بالا به برخی از مزایای سفارش، ساخت و نصب محصولات آلومینیومی ترمال بریک اشاره کردیم و در این بخش میخواهیم به تعداد دیگری از ویژگی های و مزایای این نوع محصول اشاره کنیم:

  • کاهش اتلاف انرژی تا 50% نسبت به سایر محصولات دوجداره
  • مقاومت بسیار بالا در نفوذ و نشت آب
  • وزن بسیار سبک و عدم اضافه کردن وزن زیاد به سازه
  • استحکام بسیار بالا و امکان نصب یراق آلات متناسب با اندازه بازشو
  • عدم نیاز به نگهداری و شرایط آسان آن
  • عدم رنگ زدگی و خورندگی به دلیل آنادایز بودن آن
  • عایق حرارتی بسیار قوی
  • امکان رنگ آمیزی (با طیف وسیع رنگی)
  • پروفیل های ترمال بریک با مقاطع مختلف
  • ظاهری بسیار ساده و شیک و قابلیت همخوانی با انوع نما و دکوراسیون داخلی
helen بازدید : 38 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

دلایل گوش دادن به موسیقی غمگین

غم و اندوه یک احساس اولیه است که در همه فرهنگ ها به طور یکسان بیان و درک می شود. احساسات اولیه مانند خشم، شادی و غم ذاتی و جهانی هستند. درک احساسات اولیه در موسیقی بسیار سریع رخ می دهد و نیازی به آموزش موسیقی ندارد. به عنوان مثال، شنیدن اجرای غمگین ویولن سل ممکن است باعث ایجاد حالت غمگینی واقعی در شنونده شود.
مهم ترین نشانه های موسیقایی برای بیان غم و اندوه در موسیقی عبارتند از: صدای کلی و سرعت پایین تر، استفاده از حالت مینور، صدای کسل کننده و فضای تاریک و اجرای کم انرژی. غم و اندوه به طور کلی به عنوان یک احساس منفی در نظر گرفته می شود. اما افراد آن را در زمینه زیبایی شناختی، لذت بخش می دانند که به عنوان پارادوکس لذت بردن از موسیقی غمگین شناخته می شود. در این رابطه مطالعه مقاله مهارت کنترل احساسات پیشنهاد می شود.
شواهد متعددی نشان می دهد که لذت در پاسخ به موسیقی غمگین با ترکیبی از عوامل مختلف مرتبط است که آن ها را در حالتی از احساس ناراحتی به جای دور کردن از عوامل تثبیت کننده، به سمت آهنگ غمناک سوق بیشتری می دهد. 

اگر به این سبک موسیقی علاقه دارید روی دانلود آهنگ غمگین کلیک کنید.

helen بازدید : 65 سه شنبه 28 تیر 1401 نظرات (0)

مزایای طراحی سایت چیست و چرا باید سایت داشته باشیم؟ این سوالی است که برای هر فرد در ابتدا برای داشتن سایت کسب و کار پیش می آید ما در اینجا به این سوال شما پاسخ خواهیم داد پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا برای رسیدن به اهداف خود و پیشرفتتان سرعت بخشید.

امروزه جستجو در صفحات وب بسیار زیاد شده است به طوری که هر فرد روزانه برای اطلاع از هر چیز و یا حتی تهیه وسایل مورد نیاز خود ابتدا در گوگل سرچ می کند. پس حضور شما در این صفحات می تواند برای کسب و کار شما پیشرفت عظیمی را رقم بزند زیرا با هر سرچ در ارتباط با کسب و کارتان شما به افراد زیادی معرفی خواهید شد که می توانند از مشتریان شما شوند و همانطور که می دانید با افزایش مشتری می توانید درامد بیشتری را کسب کرده و پیشرفت بسیاری داشته باشید.

از مزایای طراحی سایت می توان به معرفی کسب و کار شما بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی اشاره کرد. به اینصورت سایت شما می تواند به عنوان شعبه ای دیگر از کسب و کار شما محسوب شود با این تفاوت که توانایی آن را دارد تا شما را در شهر های مختلف معرفی نماید و یا حتی محصولات شما را به فروش برساند.

با معرفی شما در هر شهر شما می توانید مشتریان بسیاری را جذب نمایید و ارائه خدمات شما و محصولاتتان تنها محدود به مشتریان محلی که تا به حال داشته اید نخواهد بود. تصور نمایید تا با معرفی بیشتر و ارئه خدمات بیشتر با کیفیت بالا روز به روز مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید، به اینصورت در طی مدت زمانی کوتاه در کسب و کار خود به برند تبدیل خواهیدشد . در نتیجه طراحی سایت می تواند به شما در برندسازی کسب و کارتان نیز کمک کند که یکی از مهمترین و بهترین مزایا طراحی سایت محسوب می شود.

از مزایای طراحی سایت که می توان به آن اشاره کرد معرفی بیشتر شما در زمینه شغلی جدید می باشد. تصور کنید شغلی را به تازگی راه اندازی کرده اید که شناخته شده نیست و یا محصولی را برای فروش در اختیار دارید که شناخته شده نمی باشد و باید بیشتر معرفی شود، چه چیزی بهتر از داشتن سایت می تواند آن را معرفی نماید؟ با داشتن سایت شما می توانید محصول و خدمات جدید خود را معرفی نمایید و در اختیار افراد بسیاری قرار دهید.

برای مشاهده ادامه مطلب و آشنایی با مفاهیم طراحی سایت و شرکت های مختلف طراحی سایت در قم و... روی لینک پایین کلیک کنید.

منبع : https://cutt.ly/8L3knb2

helen بازدید : 50 جمعه 24 تیر 1401 نظرات (0)

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و…

“اینجا هرکس تو کارش استاده”، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع : https://bit.ly/3RJFv9R

helen بازدید : 67 پنجشنبه 12 خرداد 1401 نظرات (0)

لیفت نخ عمل زیبایی کم‌خطر و بی‌دردسری می‌باشد و امروزه در بسیاری از کشورها و به‌ ویژه ایران انجام می‌شود. بیمار از لیفت با نخ جواب خوبی می‌گیرد و روش مناسبی برای جوان‌سازی پوست صورت و بدن می‌باشد.

از لیفت نخ برای بالا بردن ابرو، از بین بردن چین‌وچروک‌های روی پیشانی، خطوط بالای لب، خط خنده و گردن، افتادگی گونه‌ها، درمان افتادگی قسمت‌های زاویه‌دار فک و برای تمام نواحی صورت و گردن استفاده می‌شود. لیفت نخ عوارض خیلی کمی دارد و اکثراً فقط باعث کوفتگی و کبودی پوست می‌شود. لیفت با نخ را می‌توان در همه نواحی گردن و صورت استفاده کرد.

لیفت نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ که برای کشیدن پوست استفاده می شود، به لیفت پر نیز معروف است و طی آن به پوستی که شل شده و افتادگی دارد، شکل می‌دهند. لیفت نخ بر خلاف سایر روش‌های لیفت حداقل حالت تهاجمی را دارد و نخ‌هایی که در این روش استفاده می‌شوند با بافت‌های بدن سازگاری خوبی دارند.

عمل thread lift جراحی سبکی می‌باشد و نیاز به بستری بعد از عمل وجود ندارد. در بیشتر اوقات یک روز پس از عمل، بیمار می‌تواند کارهای روزمره و همیشگی خود را انجام دهد و نهایتاً به دو الی سه روز استراحت نیاز خواهد داشت.

روش انجام جراحی لیفت نخ

برای انجام لیفت نخ در محل موردنظر، قبل از هر چیز نقاط ورود و خروج و همچنین مسیر عبور نخ‌ها نشانه‌گذاری می‌شود و در نقاط مدنظر چند سوراخ بسیار کوچک ایجاد می‌شود و سپس سوزن‌های تو خالی را از این سوراخ‌ها وارد چربی پوست می‌کنند که این سوزن‌ها چون خیلی کوچک می‌باشند جراحت‌های پوستی به وجود نمی‌آورند. در مرحله بعد اقدام به کشیدن پوست و فرم دهی آن می کنند.

نخ‌هایی که در این روش استفاده می‌شوند نازک بوده و قابل‌دیدن نمی‌باشند. این نخ‌ها معمولاً پس از هشت ماه جذب بدن می‌شوند. تأثیر لیفت با نخ دو تا پنج سال باقی می‌ماند.

این نخ‌ها انواع متفاوتی دارند که دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند مثلاً برای حجم دادن به گونه‌ها ممکن است از چندین نخ یا چند حلقه نخ استفاده شود و در ناحیه گردن از نخ‌های خاردار استفاده می‌شود تا پوست با فک پایینی چفت شود. مدت‌زمان عمل لیفت نخ به ناحیه موردنظر و تعداد نخ‌هایی که به کار می‌رود بستگی دارد و از  ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می‌کشد.

بااینکه بلافاصله بعد از عمل لیفت نخ تأثیر آن دیده می‌شود اما جند هفته بعد، نتیجه بهتر می‌شود و بافت کلی پوست بهبود می‌یابد و محکم و ضخیم و شاداب می‌شود و چین‌ و چروک‌ها از بین می‌روند. این نخ‌ها معمولاً پس از هشت ماه جذب بدن می‌شوند اما تأثیر لیفت با نخ دو تا پنج سال باقی می‌ماند.

helen بازدید : 47 پنجشنبه 12 خرداد 1401 نظرات (0)

فیشیال چیست

فیشیال صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله ای است که یکی از بهترین راه های مراقبت از پوست صورت است. در این فرایند، پوست صورت پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانى می شود و این کار باعث ایجاد چهره ای شفاف تر و جوان تر در فرد مى شود. معمولا طى این فرایند و با شناخت نوع پوست، به شما در مورد بهترین روش برای مراقبت مشاوره داده مى شود تا به طور مداوم بتوانید از پوست خود مراقبت کنید.

خانم ها و آقایان ممکن است در طول روز تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر آفتاب، استرس، رژیم غذایی نامناسب، اصلاح کردن صورت و … پوست خود را در معرض آلودگی و جوش قرار دهند. برای جلوگیری از عوارض این عوامل بهتر است به فیشیال پوست خود بپردازند.

مزایای فیشیال پوست

فیشیال پوست می‌تواند مزایای بی‌شماری داشته باشد. که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • جوان‌سازی پوست
  • روشن‌تر کردن پوست صورت
  • پاکسازی منافذ روی پوست بینی
  • جلوگیری از پیری پوست
  • از بین بردن جوش‌های زیر پوستی
  • از بین بردن جوش‌های سر سیاه
  • از بین بردن قرمزی جای جوش صورت
  • تغذیه صورت
  • لایه برداری پوست
  • پاکسازی صورت با پوست چرب 
  • رفع سموم صورت
helen بازدید : 41 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

مزایای فیبروز برای ابروها

  • قرینه سازی ابروها
  • فرم دادن به تاج ابروها
  • فرم دادن به آرک ابروها
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
  • پاک کردن راحت فیبروز
  • تغییر حالت دادن راحت ابروها
  • سوزش و درد کمتر
  • دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز
  • ایجاد تراکم بالا در ابروها
  • ایجاد التهاب کم
  • ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد.

معایب فیبروز برای ابروها

افرادی که قبلا از تاتو ابرو استفاده کرده اند نمی توانند از این روش برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده نمایند و علاوه بر این فیبروز ابرو برای افرادی استفاده می شود که تا بحال از هیچ متد تاتو استفاده نکرده اند.

 

ماندگاری فیبروز ابروها

ماندگاری فیبروز از اهمیت زیادی برای افرادی که خواهان اجرای این روش از زیبایی ابروها هستند، برخوردار می باشد. هاشور ابروها به روش فیبروز بستگی به علل زیادی دارد؛ در حالت عادی ماندگاری این روش از آرایش ابروها می تواند حدوداً ۶ ماه تا یکسال به طول بیانجامد.

هاشور هایی که به روش میکروبلیدینگ انجام می گیرند به نسبت سایر روش های زیبایی ابرو از عمق کمتری برخوردار هستند، از این رو ماندگاری کمتری دارند، در نظر داشته باشید که اگر عمق هاشورها عمیق تر بوده و از رنگ های به روز برای فیبروز استفاده شود، ماندگاری هاشور فیبرو نیز افزایش می یابد. استفاده از جوهر تاتو در این روش به دلیل نفوذ کمی که دارد، از ماندگاری کمتری برخوردار بوده اما ماندگاری تاتو از این روش آرایش ابروها بیشتر است.

helen بازدید : 41 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

مهم‌ترین عوامل موثر در انتخاب لباس راحتی

در هنگام خرید لباس راحتی زنانه و مردانه خانگی بهتر است در حین توجه به قیمت، رنگ و ظاهر متنوع آن به چند عامل اساسی و مهم که در زیر آورده شده است حتما توجه کنید.

  1. توجه به سایز لباس و فرم بدن

یکی از عوامل مهم دیگر در ایجاد حس راحتی و آرامش در لباس‌های راحتی خانگی، توجه به سایز و فرم بدن است. در نظر گرفتن این دو عامل و شناخت فرم بدن کمک می‌کند تا لباس مناسب بدن خودتان را انتخاب کنید. اگر فرم بدن شما شنی، مستطیلی، مثلث وارونه، گلابی و یا سیبی شکل است باید لباس مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

زیرا در آن صورت علاوه بر آراستگی و زیبایی حس آرامش مضاعفی را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

برای مثال اگر فرم بدن شما گلابی شکل است و میخواهید تمرکز بر قسمت پایین بدن خود را کمتر کنید بهتر است از پوشیدن شلوار و دامن چسبان خودداری کنید. با پوشیدن یک دامن یا شلوار راه راه عمودی می‌توانید عرض باسن خود را کم کنید و استایل متناسبی برای خود ایجاد کنید.

در فرم بدن مثلث برعکس، بهتر است از رنگ‌های روشن در لباس‌های پایین تنه و یا شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنید تا بدن شما را متناسب نشان دهد.

در فرم بدن مستطیل لباس‌های یقه باز انتخاب کنید تا قوس و منحنی در استایل شما ظاهر کند.

اگر فرم بدن سیبی شکل دارید می‌توانید از لباس‌های تک‌رنگ با یقه‌های هفت استفاده کنید.

اگر بدن شما فرم ساعت شنی است بهترین گزینه، انتخاب لباس‌های کیپ بدن خواهد بود و لباس‌های بیش از حد گشاد را کنار بگذارید.

در نهایت سعی کنید لباسی که انتخاب و خریداری می‌کنید حتما مناسب سایز بدن خودتان باشد. لباس‌های راحتی خانگی را چون باید برای مدت طولانی و در زمان استراحت به تن داشته باشید، نباید تنگ یا گشاد باشند زیرا حس ناآرامی و کلافگی را در شما ایجاد خواهند کرد.

می‌توانید با استفاده از خرید آنلاین، انواع لباس راحتی خانگی با جنس های مختلف را متناسب با سلیقه‌ی خود تهیه کنید و با پوشیدن آنها حس لذت‌بخشی را تجربه کنید.

  1. کیفیت لباس و جنس پارچه

یکی از اولین و مهم‌ترین اقداماتی که در خرید لباس راحتی خانگی باید در ابتدا مورد توجه قرار دهید توجه به کیفیت و جنس لباس است. لباس راحتی خانگی باید از جنسی مرغوب باشد که به اندازه کافی منعطف باشد، درجه حرارت بدن را در درجه متعادلی تنطیم نگه دارد و باعث حس گرما و سرما در بدن شما نشود. در این مطلب با بهترین پارچه‌ها آشنا شوید.

باید به جنس لباس راحتی خانگی که خریداری می کنید بسیار توجه کنید. لباس راحتی نباید از پارچه با جنس الیاف مصنوعی مثل پلی‌استر، نایلون و … باشد. زیرا اجازه عبور هوا نمی‌دهد و باعث رطوبت و تعرق زیاد می‌شود که اصلا حس خوشایندی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

بهتر است لباس‌های راحتی خانگی را از پارچه‌های با الیاف طبیعی مثل جنس نخی و پنبه‌ای خریداری کنید که خاصیت کششی دارند و باعث حرکت راحت‌تر شده و حس آرامش در شما ایجاد خواهند شد.

جنس لباس راحتی خیلی به شرایط آب‌و‌هوایی و فصلی که در آن قرار داریم بستگی دارد. مثلا در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان انواع پیراهن‌های زنانه، ست تاپ و شلوارک‌های نخ پنبه پرکاربردند. اما در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان، لباس‌های کمی ضخیم‌تر و انواع بافت‌های پشمی برای گرم نگه داشتن بدن مناسب است تا حس آرامش را در افراد ایجاد کند.

helen بازدید : 46 جمعه 16 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

عجیب ترین خواص انگشتر فیروزه که باید بدانید

امروزه ثابت شده است که سنگ فیروزه برای رفع خستگی، افسردگی و دفع حملات پانیک بسیار مفید است. از این رو تاثیر به سزایی در افزایش نشاط و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. با افزایش تقویت ایمنی، آلودگی‌ها و عفونت‌های ویروسی کاهش پیدا می‌کند. همچنین ثابت شده است که فیروزه خواص ضد التهابی و سم زدایی دارد به طوری‌که اسیدیته اضافی معده را کاهش می‌دهد و برای نقرس، روماتیسم و معده درد بسیار مفید است.

در روایتی از امام صادق ع آمده است که فیروزه به چشم قدرت می‌بخشد. امروزه ثابت شده است که این سنگ قیمتی، در درمان آب مراورید بسیار موثر است و از ایجاد آن جلوگیری می‌کند. فیروزه در تقویت گوش ، گردن و گلو ، میگرن و سردرد نیز بسیار موثر است.

همچنین برای سیستم تنفسی مفید است و در درمان اختلالات ریه و آلرژی کمک زیادی به بدن می‌کند. استفاده از گردنبند فیروزه، از نای محافظت کرده و بیماری های برونشیتی را کاهش می‌دهد. با درمان بیماری‌های تنفسی، این سنگ ممکن است اختلالات گفتاری مانند لکنت زبان را نیز درمان کند. 

منبع : https://www.isna.ir/news/1400061410095/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF

helen بازدید : 39 پنجشنبه 01 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

CPU چیست؟

واحد پردازنده مرکزی یا Central Processing Unit که به اختصار CPU یا سی پی یو خوانده می‌شود، تراشه کامپیوتری است که اجرای تمامی عملیات‌ها را برعهده دارد. این قطعه در حقیقت مرکز فرماندهی کامپیوتر شماست و در هر لحظه وظایف سایر قطعات را، بسته به دستورالعمل‌هایی که از نرم‌افزارها دریافت می‌کند، به آن‌ها انتقال می‌دهد.

نحوه کار سی پی یو را می‌توان در 3 کلمه دریافت، رمزگشایی و اجرا خلاصه کرد. پردازنده اطلاعات موردنیاز را از رم دریافت کرده و پس از رمزگشایی این داده‌ها مشخص می‌کند که این داده‌ها چه هستند و بعد دستورالعمل‌های نرم‌افزارها را اجرا می‌کند. از آنجایی که پردازنده یک واحد محاسباتی است، می‌توان آن را نوعی ماشین حساب فوق‌العاده سریع هم به حساب آورد که نتیجه کار آن بالا آمدن ویندوز و تماشای ویدیوهای یوتیوب یا غیره است.

در سیستم‌های مدرن، سی پی یو نقش یک رهبر ارکستر را بازی می‌کند و به سایر قطعات دستورالعمل‌های لازم را می‌دهد. مثلا به کارت گرافیک می‌گوید یک انفجار را نمایش دهد چرا که شما به یک بشکه مهمات شلیک کردید یا به SSD دستور می‌دهد پروژه آفیس شما را به رم انتقال دهد تا به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر CPU کامپیوتر، در سایر دستگاه‌ها نیز یک واحد پردازنده مرکزی وجود دارد. در واقع هر دستگاهی که بتواند یک نرم‌افزار اجرا کند دارای پردازنده است. مثلا گوشی‌های و تلویزیون‌های هوشمند همگی دارای سی پی یو هستند. در کامپیوترهای مدرن و به خصوص گوشی‌های هوشمند، پردازنده به همراه سایر قطعات روی یک تراشه فیزیکی سوار می‌شوند.

برای مثال در برخی گوشی‌های هوشمند یک تراشه که از پردازنده میزبانی می‌کند ممکن است سایر وظایف مثل، تماس‌های صوتی، اتصال وای‌فای و GPS را نیز مدیریت کند. به چنین تراشه‌هایی که چندین وظیفه مختلف را انجام می‌دهند SoC یا سامانه روی یک تراشه گفته می‌شود.

برای خرید سی پی یو به سایت rayanvip مراجعه کنید.

helen بازدید : 43 پنجشنبه 25 فروردین 1401 نظرات (0)

ویژگی های لباس راحتی زنانه

لباس راحتی از جمله لباس هایی است که افراد باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند، زیرا زمان زیادی از طول روز را با آن طی می کنند و از آنجا که مستقیما با پوست بدن شما در تماس است، لذا انتخاب جنس و کیفیت مناسب برای آن از لزومات لباس راحتی به شمار می رود.

بنابراین افراد به خصوص خانم ها که ساعت بیشتری را درخانه به سر می برند گمان نکنند که لباس راحتی موضوع چندان مهمی نیست، بلکه باید حتی هزینه خوبی برای آن درنظر گرفت. هر چه لباس راحتی شما با کیفیت تر باشد، در اثر شستشوی مداوم ثابت تر باقی خواهد ماند و دچار تغییر و یا آسیب نخواهد شد. در این مطلب به معرفی انواع ویژگی های لباس راحتی و خانگی زنانه  های آن خواهیم پرداخت.

  • لباس راحتی زنانه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند و این ویژگی های با موارد کلی استایل های دیگر متفاوت است و این ویژگی ها می تواند شامل این موارد باشد:
  • داشتن جنس با کیفیت و مناسب که بهترین جنس برای لباس راحتی می تواند شامل جنس نخی و یا نخ پنبه باشد.
  • بهتر است هنگام خرید لباس راحتی خود به دوخت و طرح پارچه آن نیز کاملا توجه کنید. شما می توانید از لباس های کاملا طرح دار و جذاب برای لباس راحتی خود بهره ببرید.
  • سایز لباس راحتی می بایست کاملا هماهنگ و اندازه فرم بدن شما باشد. انتخاب لباس راحتی گشاد باعث دست و پا گیری شما و لباس راحتی خیلی تنگ و چسبان مانع از داشتن دامنه حرکتی مناسب برای شما خواهد گشت.
  • رنگ لباس راحتی را باید با توجه به فصل پیش رو و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. معمولا در فصول گرم سال از لباس رنگ روشن برای تبخیر عرق استفاده می شود و در فصول سرد سال از رنگ تیره تر و رنگ های گرم برای گرما بخشیدن به بدن خود استفاده می گردد.

خرید لباس راحتی زنانه : https://sevixstyle.com/womens-comfort-clothes/

helen بازدید : 46 پنجشنبه 21 بهمن 1400 نظرات (0)
HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx
helen بازدید : 44 پنجشنبه 21 بهمن 1400 نظرات (0)

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

 

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 

helen بازدید : 42 پنجشنبه 07 بهمن 1400 نظرات (0)

اخیراً گفته می شود که، اگر چه هنور اکانت های نامحدود برای خرید وجود دارد، Spotify  مراحل تبدیل به ساختار جدید را در سال گذشته آغاز کرده است. این ساختارشامل برنامه های: موبایل رایگان، دسکتاپ و تبلت رایگان، و پریمیوم (9.99 یورو در ماه).اکانت های جدید امکانات اکانت های قبلی را همچنان دارا هستند. فقط از برنامه های جدید به عنوان یک تغییر علامت تجاری و ساده سازی استفاده شده است.

موبایل رایگان

کاربران تلفن همراه نمی تواند به آهنگ درخواستی، موسیقی HD، و لیست پخش آنلاین گوش دهند. آنها همچنین تنها مجاز به رد کردن پنج آهنگ در ساعت هستند و باید آگهی ها را در بین آهنگ ها بشنوند. اما ویژگی های مفید برای آنها عبارتند از توانایی پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف موسیقی جدید، به استراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو در Spotify و اجرای هر نوع لیست پخش، آلبوم، هنرمند (تنها در حالت اجرای رندم) .

دسکتاپ و تبلت رایگان

کاربران دسکتاپ و تبلت می توانند همه فعالیت های کاربران تلفن همراه را انجام دهند، علاوه بر آن آنها مجاز به اجرای هر آهنگی (در خواستی) که بخواهند هستند. از جمله موازدی که کاربران این نوع اکانت نمیتوانند انجام دهند می توان به کیفیت صدا استاندارد محدود و رد کردن پنج آهنگ در ساعت اشاره نمود. آنها همچنین در بین اهنگها باید به تبلیغات گوش دهند و نمی تواند به لیست پخش آفلاین گوش دهند.

پریمیوم

در اکانت پریمیوم Spotify امکان دسترسی به همه امکانات بر روی هر نوع دستگاه بدون هر گونه آگهی وجود دارد. کاربران پریمیوم می توانند هر آهنگی (در خواستی) که می خواهند اجرا کنند، این نوع یوزر ها همچنین قابلیت پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی ها و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify  را دارند. آنها همچنین می توانند هر آهنگ را بدون محدودیت رد کنند، و موسیقی آنلاین و  HDگوش کنند.

اگر قصد خرید اکانت اسپاتیفای ارزان دارین به سایت accountsiran مراجعه کنید.

helen بازدید : 31 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

فاکتورهای اصلی در طراحی یک ویلا

در بخش قبلی توضیح دادیم که اولین قدم در طراحی یک ویلا، تهیه نقشه ویلا است. البته دانستید که در هنگام تهیه نقشه، نکات بسیار مهمی مطرح است و بر اساس این نکات، طراحی داخلی و خارجی ویلا انجام می‌شود؛ اما اکنون قصد داریم کمی بیش‌تر در رابطه با این مسئله صحبت کنیم. باید بدانید که به‌طور کلی برای ساخت یک ویلا، لازم است چند مورد مهم را در نظر گرفت و بر اساس آن‌ها، طراحی و ساخت ویلا را شروع کرد.

  • اولین مورد موقعیت مکانی است که قصد دارید ویلای خود را در آنجا بسازید. می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل در هر طراحی، موقعیت مکانی است.
  • دومین مورد اندازه یا همان فضایی است که برای ساخت ویلا در نظر دارید. فضایی که قصد ساخت ویلای خود را در آن دارید، می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی هزینه‌ی طراحی و ساخت داشته باشد. مسلماً هر چه اندازه‌ ویلا بزرگ‌تر باشد، هزینه‌ پرداختی بیش‌تر خواهد بود.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی، سبک انتخابی است. هر فرد می‌تواند بسته به سلیقه و کارایی مدنظرش، سبک طراحی را انتخاب کند. در ادامه در رابطه با پرطرفدارترین سبک‌های طراحی صحبت خواهیم کرد.

به سبب وجود تراکم بالای شهرها، طراحی و ساخت ویلا در نواحی غیر شهری تبدیل به گرایش محبوب و رایجی در حوزه ساخت و ساز فضاهای مسکونی شده است.

ویلا به عنوان زیر مجموعه ای از منازل مسکونی، فضای سکونتی است که علاوه بر ویژگی های عمومی سکونت پذیری، دارای ظرفیت ها و ویژگی هایی است که مختص یک زندگی آرام وگذران اوقات مفرح است.

ویلا یک منزل مسکونی برای تعطیلات و تفنن می باشد گرچه می تواند بنابر شرایطی برای اقامت دائم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت ویلا : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html

helen بازدید : 40 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

مزایای سرمایه گذاری در بی اوغلو چیست؟

فروش خانه در تکسیم استانبول از میان مناطق مختلفی که در شهر استانبول وجود دارد، منطقۀ بی اوغلو بسیار مهم و متمایز است، زیرا این منطقه یکی از مناطق پرتقاضا در استانبول است و ما را به این حقیقت می رساند که این محل مزایای زیادی برای  سرمایه گذاری خصوصاً سرمایه گذاری در املاک دارد. حال این مزایا چیست؟ آیا سرمایه گذاری در بی اوغلو منافع بزرگی را برای مالک آن در بر خواهد داشت؟

در ادامه این سؤالات را با جزئیات شرح خواهیم داد.

 

مهم ترین خصوصیات منطقۀ بی اوغلو در استانبول

خرید خانه در منطقه شیشلی استانبول اول آنکه این منطقه در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و همین به تنهایی کافی است تا سرمایه گذاران را به خود جذب کند.

همچنین در اطراف این منطقه جاذبه های بسیاری وجود دارد. مساحت این محل بزرگ است و حدود 8.67 کیلومترمربع است.

جمعیت آن امروز به 100000 نفر رسیده که تعداد قابل توجهی از آنان ملیت خارجی دارند.

ویژگی اصلی این محل سرزندگی و فعال بودن آن است، زیرا مهم ترین سفارت ها و کنسول های خارجی در آن قرار دارند.

بی اوغلو فاقد ویژگی تاریخی نیست و مکان های تاریخی بسیاری دارد که توریست ها را به خود جذب می کند.

این محل از بزرگترین و قدیمی ترین مناطق استانبول است و چند محلۀ معروف و مهم مانند تکسیم و خیابان استقلال در آن قرار دارند.

بی اوغلو برای بسیاری اهمیت دارد، خرید خانه با ویوی بسفر در اسکودار استانبول زیرا با تاریخ عجین شده و  تاریخ آن با وقایعی که در آن اتفاق افتاده قابل تشخیص است.

ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که این محل مرکز تجاری کل شهر محسوب می شود.

 

مزایایی که منطقۀ بی اوغلو را خاص و ویژه کرده است:

  • خدماتی که در بی اوغلو وجود دارد، سبب می شود تا خریدن خانه و سرمایه گذاری در این منطقه، خصوصاً در فصول توریستی، پرسود  باشد.
  • بی اوغلو بازارهای فراوانی دارد که اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگانش رقم می زند و از بین این بازارها می توان خیابان استقلال را نام برد که طولانی ترین خیابان برای خرید در استانبول است و رقیبی جدی برای بازارهای اروپایی و ساختمان ها و مکان های تاریخی، به شمار می رود.

همچنین در این نقطه بازار معروف انبلو قرار دارد که یکی از قدیمی ترین بازارهای استانبول است. توریست ها به دنبال چنین مناطقی هستند. این بازار تعداد زیادی مغازه دارد و بخشی از آنها به آثار هنری اختصاص دارد خرید ملک اقساطی در آتاشهیر استانبول.

  • به سبب آن که بی اوغلو با ویژگی توریستی بودن، شناخته می شود، هتل هایی زیبا با خدماتی باکیفیت برای مهمانان دارد. هر توریستی که به ترکیه می آید، ترجیح می دهد تا از راحتی این هتل ها لذت ببرد.
  • همچنین این نکته شایان ذکر است که در بی اوغلو خدمات پزشکی خوبی وجود دارد و چندین مرکز درمانی و سلامتی در آن وجود دارد که در کیفیت، تکنولوژی و کادر پزشکی با قارۀ اروپا رقابت می کنند.
  • بی اوغلو مؤسسات آموزشی و دانشگاه نیز فراوان دارد. دانشگاه بیکنت و دانشگاه آمریکایی یکی از آنها هستند.

 

دلایل رونق سرمایه گذاری املاک در بی اوغلو

به دلیل وجود رستوران های لوکس و کافه های خاص و فراوان که هیچ وقت از بازدیدکنندگان خالی نمی شود، این محل برای سرمایه گذاری آینده دار بسیار خوب است.

املاک بی اوغلو برای خرید خانه و داشتن آرامش گزینۀ خوبی است، زیرا ملزومات زندگی در اینجا در دسترس است. علاوه بر این قیمت املاک برای افراد زیادی که بودجۀ محدود دارند، مناسب است.

بسیاری از دانش آموزان به عنوان محل اقامتشان این منطقه را انتخاب می کنند، زیرا محل مناسبی است و زندگی در آن راحت و آرام است، به علاوه، محیط فرهنگی هیجان انگیزی نیز دارد.

خرید ویلا در استانبول و در پایان تنها می توانیم بگوییم که منطقۀ بی اوغلو یکی از مناطقی است که برای خرید ملک مناسب است. در این محل همچنین بازگشت سرمایۀ شما قابل قبول است و برای هر هدفی ایده آل است. به بیان دیگر هرچه که به آن فکر کنید در اینجا جمع شده است.

helen بازدید : 50 جمعه 26 آذر 1400 نظرات (0)

خرید کت تک اسپرت مردانه 2020

در راهنمای جامع خرید کت تک مردانه قصد داریم نکاتی را با همراهی یکدیگر بررسی نماییم. مطابق آن‌ها، شما می‌توانید یک انتخاب عالی در زمینه خرید کت تک داشته باشید. در واقع همه ما ممکن است وسواس در انتخاب البسه و پوشاک را تجربه کرده باشیم. امروزه تنها مردان جوان از کت تک استفاده نمی‌کنند. بلکه میان‌سال‌ها و افرادی که سنشان بیشتر است نیز علاقه‌مند به انتخاب این مدل‌ها شده‌اند. واقعیتش را بخواهید ما هر چه گشتیم، هیچ محدودیت سنی برای کت تک مردانه نیافتیم. اما در نهایت بهتر است متناسب با سن خود مدل و طراحی خاصی از آن را انتخاب کنید.

اما ابتدا باید در مسئله خرید کت تک چند موضوع را بررسی کنیم. این که آیا شما کت تک را برای محیط‌های رسمی می‌خواهید یا فضای روزانه و مواردی چون محل کار و ......

 

کت تک رسمی مردانه و راهکارهای انتخاب عالی

فضایی که شما کت تک مردانه را در آن بر تن می‌کنید بسیار مهم است. اگر قصد دارید در محل کار به‌جای کت‌وشلوار از کت تک استفاده کنید. به چند مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید. نخست این که قطعاً در انتخاب رنگ محدودیت خواهید داشت. در این شرایط البته، ترجیح و پیشنهاد ما این است که سعی کنید به سراغ رنگ‌های شاد نروید. از طرفی طرح‌دار بودن کت تک مردانه در شرایط و محیط‌های رسمی خیلی ایده‌آل به نظر نمی‌رسد. حداقل اگر می‌خواهید خیلی به چشم نیایید و مدام قضاوت نشوید بهتر است که کت تک رسمی مردانه را با رنگ‌های کلاسیک‌تر مانند مشکی، آبی تیره، سرمه‌ای و خاکستری و حتی طوسی انتخاب کنید.

پس از آن باید بدانید که کت تک به‌هیچ‌عنوان نباید حتی کمی از سایز شما بزرگ‌تر باشد. زیرا هم ظاهرتان را بر هم می‌زند و هم به‌نوعی حس شلختگی و عدم تطابق سلیقه را به وجود می‌آورد که قطعاً این مسئله به نفع شما نخواهد بود. بخصوص در محیط‌های کاری که شما را و تصمیم‌گیری‌هایتان را براساس البسه‌ای که بر تن دارید قضاوت و بررسی می‌کنند

.

قیمت کت تک اسپرت مردانه

در ادامه قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که چه عوامل و عناصری در قیمت‌گذاری کتتک مردانه تأثیر خواهند گذاشت. اگر از آن دسته افرادی هستید که شیک‌پوش بودن خود را محدود به بودجه و قیمت نمی‌کنید. توجه کنید که هر چه قیمت کت تک بالاتر می‌رود. معمولاً کیفیت دوخت، پارچه و همین‌طور طراحی آن نیز بهتر و متنوع‌تر خواهد شد. ازاین‌رو سلیقه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. قطعاً کت‌هایی که ازروی یک الگوی استاندارد دوخته شده‌اند جذاب‌تر و در نتیجه گران‌تر خواهند بود.

مسئله بعدی متریال و زبان مختص به دوختی است که از آن استفاده شده است. آسترها و دکمه، نخ و همین‌طور جنس پارچه سبب تعیین محدوده قیمت کت تک مردانه می‌شود. بخصوص در نسخه‌های اسپرت هر چه دقت در دوخت بیشتر و جنس پارچه منعطف‌تر و ضخیم‌تر باشد عموماً قیمت با رشد نزولی روبرو می‌گردد

.

ست کت تک مردانه - چرا و چگونه؟

به‌طورکلی دنیا و علم مد به ما نکته‌ای را گوشزد می‌کند و آن هم متناسب با استاندارد استفاده از کت تک است. در واقع اگر لاغر هستید، قدتان کوتاه بوده و یا این که از کت‌وشلوارهای کلاسیک خسته شده‌اید. پیشنهاد اساسی فروشندگان به شما کت تک اسپرت است.

البته شما آن‌قدر هم که فکر می‌کنید ست‌کردن کت تک مردانه آسان نیست. در واقع منظور ما این است که بالاخره برای خود اصول منحصربه‌فردی خواهد داشت. اولین فاکتور معمولاً انتخاب رنگ کت تک می‌باشد که وابسته به شلوار و کفش خواهد بود. برای رنگ‌های طیف تیره و سرمه‌ای معمولاً شلوارهای کرمی، خاکی، بژ و می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند. بهتر است که رنگ کت تک و شلوار شما به هم نزدیک و یا حتی هم رنگ نباشد.

درصورتی‌که قصد خرید کت تک خاکستری را دارید، معمولاً شلوارهای سرمه‌ای، آبی پررنگ و تیره، مشکی و حتی آبی نفتی می‌توانند انتخاب‌های هیجان انگیزی باشند. به‌هرحال عده‌ای همیشه دوست دارند که شلوارهای خیلی روشن و حتی سفید بر تن کنند، ایرادی ندارد. برای این افراد کت‌های تک آبی روشن و مشکی پیشنهاد می‌گردد

.

کت تک اسپرت مردانه

اولین موضوع در اندازه‌گیری یک کت تک، مسئله سایز آستین خواهد بود. سایز آستین شما یک استاندارد خاص داشته و متناسب با قدتان خواهد بود. مثلاً اگر قدتان کوتاه‌تر از 174 سانتی‌متر است آستین 32 سانتی‌متر برای شما ایده‌آل است. در مقابل اگر قدتان بین 188 تا 200 سانتی‌متر است. بهتر است که آستین دو تا چهار سانتی‌متر از اندازه قبلی که ذکر کردیم بلندتر باشد.

عموماً کت‌های دو چاک برای افرادی که اندام مناسبی دارند می‌تواند جذاب‌تر باشد. به‌طورکلی افرادی که لاغر هستند بهترین ایده این است که کت‌های چاک‌دار را فراموش کنند. زیرا گشاد بودن کت و همین‌طور بازبودن بخش‌های انتهایی سبب می‌شود که کمبود وزن آن‌ها به چشم بزند و خیلی جذاب نباشد.

اگر قصد انتخاب بر اساس جنس پارچه را دارید. به‌طورکلی مدل‌های پشمی و کتانی در بازار ایران فروش زیادی دارند. نسخه‌های کتان مناسب گرما، فصل تابستان و مناطقی با دمای بالا هستند. در برابر آن اگر می‌خواهید دمای بدن را تا حد ممکن حفظ کنید. مدل‌های پشمی به شما پیشنهاد می‌شوند.

خرید اینترنتی کت تک

روی پرتال‌های خرید کت تک مردانه یک استاندارد و تعیین سایز کلی وجود دارد. شما می‌توانید با بررسی قیمت، جنس پارچه و همین‌طور کیفیت کالا خیلی راحت‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی اقدام به خرید نمایید. برندهای مختلف و مطرحی در دنیا مانند Burberry Brioni  Dolce&Gabbana  و در ایران مانند زاگرس پوش (zagrospoosh)اقدام به تولید و فروش البسه آقایان می‌کنند. زاگرس پوش به‌عنوان یکی از برترین فعالان در حوزه تولیدات انواع البسه، کت‌وشلوار، کت‌های تک و مدل‌های اسپرت و رسمی به شما اجازه می‌دهد که بی‌دغدغه خرید کنید. همچنین طیف وسیعی از رنگ‌ها در دسترس شماست و اگر نیاز به راهنمایی درباره مسئله خرید و پرداخت داشتید، تیم پشتیبانی در خدمت مشتریان است.

.

نحوه شناسایی بهترین کت تک اسپرت مردانه 2021

بهترین کت تک همان مدلی است که متناسب با سایز بدن شماست. یعنی نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ. این که شما با پوشیدن کت تک مردانه محدود نشده و آزادی عمل داشته باشید. به‌طورکلی اصلی‌ترین هدف از خلق کت‌های تک، مسئله راحتی و سبک بودن نسبت به کت‌شلوارهای کلاسیک است. پس اگر کت تکی، این شرایط را برای شما فراهم نمی‌آورد بهتر است فراموشش کنید.

در بسیاری از مواقع شما می‌توانید یک ظاهر غیررسمی و اسپرت‌تر، درست مانند ستاره‌های فیلم‌های سینمایی برای خود دست‌وپا کنید. نکته اول در این مورد انتخاب یک تی شرکت یا پولوشرت در کنار کت شماست. به طور مثال انتخاب یک شلوار جین کلاسیک با دوخت مناسب و کیفیتی بالا، پولوشرت یا تیشرت سفید و همین‌طور کفش کالج، در کنار کت اسپرت تک می‌تواند یک تکنیک هوشمندانه باشد.

تفاوت میان کت تک و کتهای اسپرت

در بسیاری از موارد این دو را در یک دسته قرار می‌دهند. شاید در نهایت تفاوت آن‌چنانی با یکدیگر نداشته باشند. اما باید توجه کنید که فرق‌هایی نیز دارند که شاید شما را مجاب کند یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. یا این که ترجیح دهید پوشش خود را متناسب با این تفاوت عوض کنید. کت‌های تک یا همان بلیزر دارای یک جیب آن هم به‌صورت دوخت وصله‌ای هستند. کتتک مردانه همین‌طور بیشتر در رنگ‌های خاکستری، تیره و سرمه‌ای دوخته خواهند شد. همراه کت‌های تک شلوار به مشتری داده نخواهد شد و او باید شلوار را جداگانه انتخاب کند.

در مقابل کت‌های اسپرت میانه‌ای بین کت‌وشلوارهای کلاسیک و تک کت ها هستند. بافت آن‌ها از مدل‌های معمولی نرم‌تر است و دوخت جیب نیز از نوع برگردان است. الگوی طراحی و پارچه آن نیز معمولاً راه‌راه، زیگزاگ و حتی در برخی نسخه‌ها چهارخانه است.

منبع:
https://www.sid.ir/Blog/Post/70655/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-2020


https://www.zagrospoosh.com/

helen بازدید : 35 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

 ماه‌های اول شیوع ویروس کرونا در جهان، تمامی فعالیت‌ها و مشاغل و حتی آموزش به تعطیلی کشیده شدند، اما با مشخص شدن اینکه کرونا حالا حالاها قرار است در کنار بشر باشد مشاغل فعالیت خود را به گونه‌ای جدید از سر گرفتند. موسیقی و آموزش آن نیز مانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر تمامی شدنی نیست و هیچ تعطیلی را متحمل نمی‌شود. چند ماهی می‌شود که بازار کلاس‌های آنلاین موسیقی داغ شده است. با توجه به اینکه آموزش موسیقی نیاز به استفاده صددرصدی از قدرت شنوایی و همچنین نگاه دقیق به حرکت عضلات دارد، باید دید چقدر این روش آموزشی کاربردی است.

حمیدرضا دیبازر، موسیقیدان و مدرس موسیقی در همین رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: آموزش آنلاین موسیقی موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که در بسیاری از کشورهای دنیا به هنرجویان موسیقی از طریق ویدئوهای آموزشی و به صورت آنلاین آموزش داده می‌شود. حتی این امکان وجود دارد که شما پای تدریس هر استادی در هر گوشه جهان که علاقه داشته باشید بنشینید.

وی ادامه داد: با همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از مؤسسه‌های آموزش موسیقی در ایران راه چاره برای ادامه روند آموزش موسیقی را ارائه در بسترهای آنلاین دانستند و به سمت و سوی آن کشیده شدند.

دیبازر افزود: با این حال بعضی از موضوعات و مطالبی که در شاخه‌های مختلف موسیقی وجود دارد حتماً باید به صورت حضوری آموزش داده شود. دبیران کلاس‌های موسیقی اصرار دارند که آموزش موسیقی در شرایط کنونی در بخش عمده به صورت آنلاین و غیر حضوری و در موارد بسیار محدود به صورت حضوری برگزار شود.

صفحه آموزش آنلاین موسیقی خنیاگر در آپارات : https://www.aparat.com/khonyagar_com

helen بازدید : 40 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد در سال‌های اخیر است. شما می‌توانید تنها با خرید یک دستگاه همزمان از فواید سه طول موج لیزر موهای زائد مختلف بهره‌مند شوید؛ چرا که این دستگاه مجهز به سه طول موج مختلف دایود 808، ان.دی‌ یاگ 1064 و الکساندرایت 755 نانومتری است؛ بنابراین درمان موهای زائد تمام تایپ‌های پوست و مو همزمان با جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 امکان‌پذیر است.

این دستگاه با استفاده از دستگاه کولینگ قوی مانع از سوختگی پوست در سطوح بالای انرژی دستگاه شده و بیمار درد بسیار کمتری را در طول درمان احساس خواهد کرد.

عوامل متعددی در رشد موهای ناخواسته بدن و صورت نقش دارند. عادات تغذیه‌ای ناسالم، سبک زندگی، آلاینده‌های محیطی و بسیاری فاکتورهای محیطی دیگر همگی موجب شده‌اند که زیادشدن موهای زائد اکنون به‌عنوان یکی از معضلات اصلی زیبایی خصوصاً برای خانم‌ها شناخته شود.

انسان‌ها از دیرباز به روش‌های گوناگون موبری مانند تراشیدن موها، موم انداختن و بند انداختن متوسل شده و کوشیده‌اند به نحوی خود را از شر موهای زائد خود خلاص کنند. بااین‌حال هیچ‌کدام از این روش‌ها راه حلی قطعی برای حذف موهای زائد نبوده و پس از مدتی رشد موها مجدداً ازسرگرفته می‌شود.

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85/

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 4,696
  • بازدید کلی : 32,590