loading...

جان موزیک

  آرایش چشم آرایش چشم ها یکی از نکات بسیار مهم و ضروری در هر آرایشی می باشد شما هر نوع آرایشی که داشته باشید با نکات آرایشی زیر و تغییراتی نه چندان بزرگ در چشم های خود می توانید زیباتر از همیشه

helen بازدید : 208 سه شنبه 29 آبان 1397 نظرات (0)

 

آرایش چشم

آرایش چشم ها یکی از نکات بسیار مهم و ضروری در هر آرایشی می باشد شما هر نوع آرایشی که داشته باشید با نکات آرایشی زیر و تغییراتی نه چندان بزرگ در چشم های خود می توانید زیباتر از همیشه به نظر برسید برای آرایش چشم خانم ها معمولا از ریمل بیشتر استفاده می کنند ریمل باعث می شود پلک های شما مرتب تر, بلند تر و حتی ضخیم تر و تیره تر باشد.

روش هایی که برای ریمل زدن می توانید به کار بگیرید می تواند زیبایی شما را بیشتر کند ولی در این میان ممکن است از روشهایی نادرست بهره ببرید و این موجب شود علاوه بر اینکه زیبا نباشید آرایشی نامرتب و حتی نازیبا داشته باشید. ما در این مقاله شما را با روش ها و نکات مهم ریمل زدن آشنا می کنیم تا هر چه بهتر از خرید ریمل حجم دهندهو خرید ریمل بلند کننده تا خرید ریمل ضد اب گرفته تا این محصول استفاده کنید.

 

1. قبل از ریمل زدن حتما مژه های خود را با فرمژه فر کنید فر ردن مژه ها باعث می شود زیبایی مژه هایتان دو چندان شود درست است که با فر کردن اندازه مژه ها کوتاه تر می شود اما با ریمل زدن می توانید این نقض را جبران کنید. نکته ای که در این مرحله حتما باید به ان توجه داشته باشید این است که نباید روی مژه هایتان ماده خاصی مثل ریمل باشد چون این کار باعث می شود پلک هایتان آسیب ببیند. پس حتما مژه هایتان تمیز باشد اگر فر کردن مژه ها را بعد از حمام که موها هم خیس و نرم تر هستند انجام دهید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

2. ریمل را چند بار روی مژه ها نزنید این کار نه تنها باعث نمی شود مژه هایتان زیباتر شود بلکه مژه ها نامرتب و به هم ریخته خواهند بود اگر می خواهید مژه های بلند تر و حجیم تری داشته باشید باید بعد از اینکه یک بار ریمل زدید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس دوباره یک لایه دیگر ریمل بزنید. سعی کیند بیشتر از 3 لایه ریمل نزنید.

3. اگر مژه های بلند دارید استفاده از ریمل های حجم دهنده برای شما مناسب است اگر مژه هایتان کوتاه است سعی کنید به هنگام خرید از ریمل های بلند کننده بیشتر استفاده کنید البته ریمل هایی نیز در بازار هستند که هر دو عملکرد را دارد و می تواند پلک ای شما را هم بلندتر و هم حجیم تر کند.

4. ریمل زدن شما باید از انتهای مژه ها یعنی ریشه انها به بیرون یعنی نوک مژه ها کشیده شود در حین انجام این کار اگر به مقدار خیلی کمی به صورت زیگزاگی این کار را انجام دهید از چسبیدن مژه ها نیز جلوگیری خواهید کرد. پس حتما ریمل را در جهت درست و مناسب بزنید.

5. مژه های پایین را فراموش نکنید ریمل زدن به مژه های پایینی پشم شما را بزرگتر و زیباتر نشان خواهد داد و این کار باعث می شود چشمانی گیرا و جذاب داشته باشید. برای این کار حتما اول مژه های پایین را ریمل زده و سپس سراغ ریمل زدن مژه های بالایی بروید.

6. به صورت مکرر فرچه ریمل را داخل قوطی ریمل نکنید این کار باعث می شود ریمل شما زودتر از همیشه خشک شود در صورتی هم که ریملتان خشک شد می توانید چند قطره آب به آن اضافه کنید.

7. برای مصرف روزانه خود از ریمل هایی استفاده کنید که با شست و شوی آب خالی بتوان آن را به راحتی پاک کرد ریمل های ضد آب برای مهمانی های طولانی و خاص و روزهای گرم تابستان آن هم باز برای مهمانی ها و مجالس خاص مناسب است چون زود نمی زیرد و آرایش شما را خراب نمی کند اما برای مصر روزانه بهتر است از نوع معمولی استفاده شود.

8. بعد از ریمل زدن با شانه پلک های خود را شانه کنید این کار شما باعث خواهد شد مژه های چسبیده به هم جدا شده و مژه ها مرتب تر شوند.

9. همانطور که قبلا نیز دکر شد به هیچ وجه بعد از ریمل زدن از فر مژه استفاده نکنید این کار علاوه بر اینکه به پلک های شما آسیب می زند و باعث می شود مژه هایتان شکسته شده و کنده شود, مژه ها غیر طبیعی و مصنوعی به نظر خواهند آمد .

10. به تاریخ مصرف ریمل خود دقت داشته باشید اگر جز افرادی هستید که بسیار کم آرایش می کنید پس حتما این نکته را به یاد داشته باشید چون ممکن است سالها ریمل یا هر محصول آرایشی دیگری داشته باشید و بدون مصرف باشد و بعد از مدتی هوس کنید کمی آرایش کنید در این زمان تاریخ مصرف را چک کنید اگر حتی یک روز از موعد مقرر گذشته باشد آن را دور بیاندازید. محصولات تاریخ گذشته مخصوصا ریمل و لوازم مربوط به آرایش چشم بسیار حساس هستند و ممکن است باعث عفونت های خطرناک چشم شوند. کمتری ضرری که می تواند داشته باشد این است که باعث می شود چشم های شما قرمز شود.

11. همه ریمل ها به یک رنگ نیستند بهترین نوع ریمل , رنگ مشکی آن می باشد به هنگام خرید ریمل جدید می توانید فرچه ریمل را روی دستمال کاغذی بکشید اگر احساس کردید که کمی خاکستری می زند این ریمل را نخرید اما اگر نه دیدید که مشکی و سیاه است حتما این ریمل را بخرید. البته ریمل های رنگی نیز در بازار هستند مثلا ریمل قهوه ای برای طبیعی تر نشان دادن چهره بسیار مناسب است اما اگر ترجیح می دهید در بالاترین حد زیبایی باشید همان رنگ مشکی انتخاب بهتری خواهد بود رنگ های دیگری مثل رنگ های فانتزی آبی و سبز هم هستند که این نوع ریمل ها بیشتر برای افراد جوان مناسب است و البته کاربردشان به این صورت است که این ریمل ها بالای پلکها زده می شود نه از زیر که به صورت معمول ریمل می زنیم.

12. نکته آخر این است که افرادی که مژه های سیخکی دارند و فرصت یا وسیله ای برای فر کردن مژه های نداشتند از ریمل حجم دهنده استفاده نکنند این مژه ها چون به صورت یک خط راست رشد می کند ریمل حجم دهنده پلک های انها را سنگین و مصنوعی نشان خواهد داد.

همچنین شما میتوانید از محصولات آرایشی و بهداشتی فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 751
  • بازدید سال : 4,704
  • بازدید کلی : 32,598